וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לרר התבדח על הדרוזים - בעדה התקוממו: "ריח של גזענות"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 11:57

מגיש "הצינור" ברשת 13 צייץ בדיחה הקושרת בין המחאה נגד תנובה לבין הפגנות הדרוזים לחילוץ גופתו של טירן פרו מג'נין, וקומם עליו חלקים בעדה הדרוזית

וידאוקסט - גיא לרר/מערכת וואלה

מגיש "הצינור" ברשת 13 גיא לרר נחשב לאחד הפעילים האפקטיביים במאבק נגד יוקר המחיה והעלאות המחירים, וציוציו בנושא זוכים לפופולריות רבה, אך ייתכן שהפעם הנושא היה בעוכריו, עם בדיחה שקוממה עליו חלקים בעדה הדרוזית.

במסגרת מלחמתו בהעלאת המחירים של תנובה, כתב השבוע לרר בטוויטר כי "למרות ניסיונות של תנובה לפמפם נרטיבים של כניעה - היום הוא היום השני מאז העלאת מחירים ואף רשת גדולה לא העלתה את המחירים בפועל. שופרסל, הגדולה והמשמעותית, תתמיד בסירובה הגורף. רשת שתעלה מחיר תשים על עצמה ספוט גדול. וזה עוד לפני התארגנות ציבורית משמעותית. בעיה רצינית לתנובה".

בהמשך הוסיף כי "אם חרם על תנובה לא יועיל, נפנה לדרוזים", זאת בהתייחס לקריאות בעדה שהפגינו יום קודם לכן בדלית אל כרמל ואיימו כי "ניכנס לג'נין אם לא תוחזר הגופה". הכוונה היא לגופתו של טירן פרו בן ה-18 מדלית אל כרמל, שנהרג בתאונת דרכים וגופתו נחטפה מבית החולים בג'נין על ידי חמושים פלסטינים. בני העדה דרשו מצה"ל לעשות את מירב המאמצים על מנת להביא את גופתו לקבורה בישראל.

מופיד מרעי, אחד מאנשי הציבור הבולטים בעדה הדרוזית, חבר כנסת לשעבר של כחול לבן ולשעבר ראש עיריית חורפיש המשמש גם כקצין צה"ל במילואים כמפקד חטיבת החרמון, אומר לוואלה! ברנז'ה:

"הגיע הזמן שאנשי תקשורת יתחילו להעריך את העדה הדרוזית ואת נאמנותה והקרבתה למדינת ישראל. מקומם לשמוע ולראות שחלקם עדיין אנשים משתמשים במונחים שנודף מהם ריח של גזענות כלפיי העדה, ומציירים אותם כפועלים נגד השלטון ונגד החוק. מי שרוצה להשתמש בשם העדה אז בבקשה שימקם אותה במיקום הראוי לעדה".

גיא לרר מסר בתגובה: "דוד ורטהיים ייעץ לי להגיב שמדובר בבדיחה ואם מישהו נפגע אני מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully