וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר כבר התחיל לטפל בתקשורת: הגיש תביעה נגד "הארץ"

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 17:17

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיש תביעת לשון הרע על סך כ-150 אלף שקל בשל כתבה של חיים לוינסון בה נטען כי יצא נגד זוג ששכנע קטינה להתלונן במשטרה. לוינסון בתגובה: "כמו בכל דבר עם בן גביר - הוא מתנפח ומתקפל"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיש הבוקר (חמישי) תביעת לשון הרע על סך כ-150 אלף שקל באמצעות עו"ד חנמאל דורפמן נגד עיתון "הארץ" והכתב חיים לוינסון וזאת לאחר פרסום מה שהוא מגדיר כ"סדרה ארוכה של הכפשות ושקרים נגדו".

מדובר בכתבה שפורסמה לפני למעלה משבוע, בה נטען כי בן גביר יצא נגד זוג ששכנע קטינה להתלונן במשטרה על פגיעה בידי פעיל בארגון, לאחר שלטענתם רעייתו עודדה אותה שלא לעשות זאת. מטעמו של בן גביר לכתבה נמסר כי מחה על "שניסו לסחוט את הנערה".

לפי הפרסום, בן גביר כתב על בני הזוג אביה ורפאל מוריס, פעילים בולטים בלהב"ה שהפצירו במתנדבת קטינה בארגון להב"ה להתלונן על תקיפה מינית מצד פעיל בארגון, כי הם "הם כפויי טובה ושקרנים".

בכתבה, שהתבססה על תכתובות שהגיעו לידי "הארץ", רעייתו כינתה את מעשי השניים "נבזות, שפלות, שקרים, עיוותים ורוע". לפי הכתוב, השניים פעלו בניגוד לעצת רעייתו אילה שלא לפנות למשטרה, ולאחר שלטענתם היו"ר בנצי גופשטיין ניסה לטייח את המקרה. "לא היה להם אכפת מהבחורה, אלא רק מיצר הפרסום ומהשנאה לבנצי", האשים בן גביר.

חיים לוינסון, איתמר בן גביר. ראובן קסטרו
חיים לוינסון, איתמר בן גביר/ראובן קסטרו

בכתב התביעה נטען כי: "עיתון הארץ פרסם כתבה שקרית, מסולפת המהווה דיבה חמורה, זאת על אף שידע כי העובדות, בלשון המעטה, אינן אמת".

כמו כן, כתב התביעה מתייחס לטענה כי כי בן גביר התנגד להגשת תלונה במשטרה, כשלטענתו "הדברים לא היו ולא נבראו ומדובר בדברי שקר והכפשה".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר: "בעיתון הארץ שכחו שהבחירות הסתיימו וממשיכים לסמן אותי כמטרה להכפיש אותי ולפרסם לשון הרע. מסע ההכפשות השקרי נגדי לא ירתיע אותי, ומי שמשקר ישלם".

חיים לוינסון מסר בתגובה: "כמו בכל דבר עם בן גביר - הוא מתנפח בהתחלה שהוא הולך לפרק את כולם ובסוף מתקפל ומפיל קולב בגדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully