וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במגרש המשחקים של צ'רלטון: אמיר והב מונה למנכ"ל ערוץ הגיימינג

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 13:22

והב מגיע מארגון ה-eSports הישראלי טים פיינסט, ולפני כן שימש גם בתור מנהל פיתוח העסקי של רשת 13. ערוץ הגיימינג של וואלה הוא מיזם טלוויזיוני של קבוצת צ'רלטון וכולל תכני מקור ורכש מהמבוקשים בעולם

קבוצת צ'רלטון הודיעה היום (ראשון) על מינויו של אמיר והב כמנכ"ל החדש של ערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT) של אתר וואלה. והב מגיע מארגון ה-eSports הישראלי טים פיינסט.

לפני פיינסט, והב שימש גם בתור מנהל פיתוח העסקי של רשת 13. ערוץ הגיימינג הוא מיזם טלוויזיוני של קבוצת צ'רלטון וכולל תכני מקור ורכש מהמבוקשים בעולם, ליגות eSports בכירות בעברית מלאה, ותכניות בהובלת טאלנטים ויוטיוברים מהמובילים בישראל.

אמיר והב, עורך ערוץ הגיימינג של וואלה. באדיבות המצולם, מערכת וואלה!
אמיר והב, עורך ערוץ הגיימינג של וואלה/מערכת וואלה!, באדיבות המצולם

אמיר והב מסר: "אני נרגש להצטרף לקבוצת צ'רלטון ולערוץ הגיימינג. ענף הגיימינג צובר תאוצה בישראל וברחבי העולם. ערוץ הגיימינג מהווה כבית לכל תחום הגיימינג בזכות ריבוי הפלטפורמות בו הוא מתקיים ויכולת ייצירת תוכן איכותי, מרענן ופורץ דרך.

"ערוץ הגיימינג בוואלה נחשב כבר היום לפורטל הגיימינג המוביל בישראל, עם למעלה מ-80 אלף יוניקים בחודש, לצד ערוצי טלוויזיה וסושיאל חזקים. הלקוחות יכולים לקבל כיסוי רחב ואיכותי. אני מודה לקבוצת צ'רלטון על האמון והתמיכה ובטוח שביחד נצליח לעשות שינוי תפיסתי משמעותי בקרב קהל הגיימרים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully