וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סדר היום: פרומטר הוא לא תירוץ

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 14:25

מונולוג הפתיחה של אולפן שישי שוב כולל תקלות, ומה שכחה הדס שטייף לציין במלחמתה נגד משרד הבריאות? וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" מתחקים אחר עקבות הפייק

שבע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" ממשיכים לעקוב אחר הופעות העיתונאים והפרשנים ואחר הדיווחים השונים באמצעי התקשורת וברשתות. השבוע עם מקבץ טעויות מביכות לצד פייקים מטרידים.

במונולוג הפתיחה של "אולפן שישי" בחדשות 12 אמר המגיש דני קושמרו כי מי שעומד מאחורי האמירה "תקפצו לנו" הוא חבר הכנסת אברהם יוסטמן מיהדות התורה.

העובדות: בניגוד לדברי קושמרו, יוסטמן אינו חבר כנסת מטעם יהדות התורה אלא פעיל מפלגה המשמש בין השאר כנציג יהדות התורה בוועדת הבחירות המרכזית.

הפייק (השבועי) של ערוץ 14

אשת ערוץ 14 הדר מילר טענה בתכנית "האולפן הפתוח" בערוץ כי זה מגוחך שבן אדם שהצית את מלון האפנדי בעכו וגרם לרצח קיבל רק 12 חודשי מאסר.

העובדות: מוחמד אסוואד שנשפט ל-12 חודשי מאסר כלל לא הואשם בהצתת המלון וגם לא ברצח. על פי כתב האישום ולאחר הודאתו, ביצע מוחמד אסווד, יחד עם רעולי פנים נוספים, מעשי ונדליזם במלון, אך הוא עזב את המלון לפני ההצתה שגרמה לרצח.

יתרה מכך, ביוני השנה נעצרו חשודים בהצתה וברצח ועל עניינם הוטל צו איסור פרסום. יש לציין כי בעניינו של מוחמד אסוואד הוגש ערעור ועונשו הוחמר ל-22 חודשי מאסר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אבידות ומציאות

בסוף השבוע האחרון נתפסה כתבת הפלילים של גל"צ הדס שטייף כשהיא מפיצה צילום מסך ערוך של ידיעה מ"כאן חדשות". לפי הידיעה המקורית, משרד הבריאות הודיע לבית המשפט שההסכם שחתמה המדינה עם חברת פייזר בעניין חיסוני הקורונה נעלם, ולאחר פניית כאן חדשות הוא אותר והוגש לבית המשפט. בצילום המסך שהפיצה שטייף הושמטה כותרת המשנה המציינת את מציאת ההסכם.

בנוסף, בצילום המסך שהיא פרסמה נכתבו דברים קשים כמו המשפט: "ברוכים הבאים לעוד סאגה בארגון הפשע הנקרא: "משרד הבריאות הישראלי". בהמשך שטייף הוסיפה תגובה לציוץ וכתבה: "ידידי משכבר הימים תיקן ואמר שנמצאה האבידה. ההסכם אותר לאחר 24 שעות. סוף טוב הכל טוב", אך היא לא מחקה את הפרסום המקורי שלה.

הכוכבית זאת את

בתכנית "אלמוג בשישי" התקיים ביום שישי האחרון פאנל שעסק בעינייני משטרת ישראל במהלכו דנו המשתתפים על יחסי בן גביר והמפכ"ל ועל "חוק בן-גביר" - החוק שמבקש לקדם השר המיועד לביטחון לאומי איתמר בן-גביר בנוגע לשינוי פקודת המשטרה.

אחת מחברות הפאנל הייתה טליה לנקרי, אשר על פי מספר פרסומים, ועל פי ראיון שנערך איתה בעיתון "הארץ", היא מועמדת מובילה לתפקיד מנכ"לית המשרד לביטחון לאומי מטעם בן גביר. בזמן הצגת חברי הפאנל לא ניתן גילוי נאות לצופים מצד המראיין ולא מצד המרואיינת שהיא מועמדת לתפקיד מטעם בן גביר.

מה הלו"ז?

בתכנית "איזור בחירה" בערוץ 13 טענה המגישה אילה חסון כי "היום היועצת המשפטית לממשלה, שדי נמנמה בשנה וחצי האחרונות, משמיעה קול".

העובדות: היועצת המשפטית לממשלה נכנסה לתפקידה לפני 10 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully