וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר קצב יתראיין לרשת 13 - עורך דינו יצפה בפרקים מראש

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 13:02

ברשת 13 מודיעים כי קצב יתראיין לראשונה בקרוב בתכנית "רגע האמת", במסגרתה סיון כהן-סבן תחזור אל הפרשה, ותראיין את הנשיא לשעבר שהורשע בשתי עבירות אונס

הנשיא משה קצב אצל סיון כהן/ערוץ 13
לוואלה! ברנז'ה נודע כי קודה הפקות, בה מפיקים את התוכנית עבור רשת 13, הגיעה לסיכום עם פרקליטו של קצב עו"ד ציון אמיר על צפייה בפרקי הסדרה טרם מועד שידורם

15 שנים עברו מאז הואשם הנשיא לשעבר משה קצב באונס, הורשע ונידון לשבע שנות מאסר. הרשעתו עוררה עניין עצום בתקשורת - בארץ ובעולם, אך קצב עצמו שמר על שתיקה לאורך כל השנים וסירב באופן גורף להתראיין.

ברשת 13 מודיעים היום כי קצב יתראיין לראשונה בקרוב בתכנית "רגע האמת", במסגרתה "סיון כהן-סבן חוזרת אל ימי תחילת הפרשה, סירובו של קצב להסכים לעסקת טיעון, בה הואשם רק בנשיקה בלחי וליטוף ירך ועד הרשעתו באונס בשתי ערכאות. קצב מדבר לראשונה מול המצלמה של כהן-סבן ועונה על השאלות הקשות. בתכנית יובאו גילויים חדשים, שטרם נחשפו, על מה שהתחולל מאחורי הקלעים של הפרשה שטלטלה את ישראל".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי קודה הפקות, בה מפיקים את התוכנית עבור רשת 13, הגיעה לסיכום עם פרקליטו של קצב עו"ד ציון אמיר על צפייה בפרקי הסדרה טרם מועד שידורם. מדובר בפרקטיקה לגיטימית, אך לא חפה מבעיות. לרוב נהוג לאפשר צפייה מוקדמת בפרויקטים דוקומנטריים, או כאלו שדורשים רגישות אנושית מורחבת כמו במקרה הורים שכולים או נפגעות עבירות מין או אלימות. בוודאי לא בהקשר של ראיונות עם פוליטיקאים או אנשי ציבור לשעבר.

בהקשר זה אומרים ברשת בתגובה כי: "עורך הדין שלו ציון אמיר רואה את הפרקים מראש אבל אין לו שום אפשרות להוריד או לשנות דבר ואין לו זכות וטו. סיון לא נוכחת בצפייה כך שציון אמיר לא יוכל להשפיע עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully