וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביטן מאשים את דפנה ליאל: את שופר גרוע של נתניהו

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 14:31

ח"כ דוד ביטן יוצא בגל"צ באפן חסר תקדים נגד הכתבת בכנסת של חדשות 12, שלדבריו משפררת את לשכת נתניהו מבלי לבדוק את העובדות. רקע הדברים: סכסוך בין ביטן לליאל. האזינו

בווידאו: דוד ביטן בראיון אצל רזי ברקאי/גל"צ

ח"כ דוד ביטן (ליכוד) עצבני מאוד על כתבת חדשות 12 בכנסת דפנה ליאל וטוען לשופרות קשה מצידה. בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה"ל אמר ביטן על ליאל:"כל יום היא קמה ומשדרת דברים שהיא קיבלה מלשכת נתניהו, בלי לבדוק, דברים שלא היו ולא נבראו. היום למשל היא פרסמה שאמסלם קיבל הצעה לתיק התחבורה. הוא לא קיבל כלום. אני גם לא מבין אותה - איך היא מתודרכת ומשדרת בלי לדעת אם זה אמת או לא אמת?".

חשוב לציין שברקע הדברים עומד סכסוך קודם בין השניים סביב חשיפה של ליאל על הרשעה בעבירות אלימות של דודו לניאדו, מקורבו של ביטן, שהביא לפסילתו מריצה לרשימת הליכוד לכנסת, וגם חשיפה של חוק פרסונאלי שביטן ניסה לקדם כדי שיוכל להתמנות לשר.

בנוסף ביטן הדף את הטענות על מינויו הצפוי ליו"ר ועדת הכלכלה: "זה שיש נגדי כתב אישום זה לא אומר שאני אשם". ח"כ ביטן גם יצא נגד גד דרישתו של איתמר בן גביר לווטו בועדת השרים לחקיקה ואמר: "שו טעות ממדרגה ראשונה - הגיע הזמן שיגידו לו שהוא קיבל מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully