וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל התחרות העזה בסטרימינג: פרטנר וקליק tv חותמות עם קשת על הסכמי תוכן

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 10:41

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלה נחתם בקשת חוזה גם עם מיזם הסטרימינג החינמי קליק tv, בו שותפים גיא אדרי, האחים בלינקס (ממקימי AM:PM), נשיא ומנכ"ל חברת WIX ניר זוהר ואבישי אברהמי, מנכ"ל הייסנס בישראל, צביקה הדר ואנשי עסקים נוספים

בצל התחרות הבינלאומית והמקומית עם כניסתן של שחקניות סטרימינג חדשות לשוק, פרטנר וקשת חתמו על הסכם ארוך טווח להמשך אספקת תכני קשת למנויי פרטנר TV.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בימים אלה נחתם חוזה גם עם מיזם הסטרימינג החינמי קליק tv, בו שותפים לפי פרסומים גיא אדרי, האחים בלינקס (ממקימי AM:PM), נשיא ומנכ"ל חברת WIX ניר זוהר ואבישי אברהמי, מנכ"ל הייסנס בישראל, צביקה הדר ואנשי עסקים נוספים.

בימים אלה נערכות פגישות ונחתמים הסכמים בין הגופים השונים לקראת השנים הבאות. ברקע הדברים, סעיף 6כ"א לחוק התקשורת פוטר את פלטפורמות הכבלים והלווין והוט לשלם עבור צפייה לינארית של הערוצים המסחריים.

בית קשת. אורטל דהן,
בית קשת/אורטל דהן

מאז כניסת פרטנר וסלקום לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית על גבי האינטרנט הן התקשרו ישירות עם הערוצים המסחריים בהסכמים לאספקת התכנים והשידורים בתמורה לתשלום, והצליחו לחדור לשוק שבו שלטו רק הוט ויס.

כיום גם הוט ויס, בכובען כשירות אינטרנטי, משלמות עבור התוכן של הערוצים המסחריים הישראליים, שבכל הסקרים עולה כי הוא התוכן המועדף על הקהל הישראלי.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully