וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 13 אוהבים לפרגן לעסקים של אסף גרניט. אפילו אנחנו לא האמנו עד כמה

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 10:34

אסף יח"צ: לונדון, פריז, הקאריביים, ברלין - וכמובן ירושלים. ויש גם טבעונית! כמה אייטמים קידומיים למסעדותיו ברחבי הארץ והעולם קיבל הטאלנט של רשת 13 בחדשות 13? רמז: הפסקנו לספור באמצע. חדשות 13 בתגובה: "בוחרים באופן עצמאי את מושאי הסיקור"

למרות כללי הרשות השנייה האוסרים זאת כאמור באופן גורף, עם מיזוג רשת וערוץ עשר ובמקביל השלמת רכישת קשת את חדשות 2 - התגבשה בשטח "הבנה" לפיה קידום בוטה של אייטמים לקידום עצמי של הערוצים ישודרו בסוף המהדורה

קידום אישי של טאלנטים מהערוץ בתוככי החדשות הפך מזמן לשגרה. כמעט מדי שבוע ניתן למצוא בשני הערוצים המסחריים המובילים לא מעט אייטמים שבאים לא רק לקדם את תוכניות הערוץ - אלא גם שווים לא מעט כסף עבור הכוכבים עצמם. אלא שלעיתים, מפלצת הקידום איננה יודעת שובע או תכנון מוקדם, והתוצאה הופכת למגוחכת.

כך, בחדשות 12 ניתן לראות את השף חיים כהן מככב כמעט בכל תוכנית אקטואליה או צרכנות אפשרית, ובאופן דומה גם את המקבילה שלו בערוץ 13 - השף אסף גרניט, כוכב "משחקי השף" של הערוץ.

למרות כללי הרשות השנייה האוסרים זאת כאמור באופן גורף, עם מיזוג רשת וערוץ עשר ובמקביל השלמת רכישת קשת את חדשות 2 - התגבשה בשטח "הבנה" לא רשמית לפיה קידום בוטה של אייטמים לקידום עצמי של הערוצים ישודרו בסוף המהדורה, כשהתפיסה היא ש"לעיתים יכול להיות בהם גם ערך חדשותי אמיתי". במקרה של "משחקי השף" קשה למצוא גם לתירוץ הדחוק הזה בסיס: העונה הנוכחית של משחקי השף הושקה בתחילת ספטמבר, ומשיגה את אחד מממוצעי הצפייה הנמוכים בתולדותיה, העומד על 9.9% - העונה הנמוכה ביותר של הפורמט.

אתמול (שבת) הוענקה לגרניט שוב כתבת קידום, הפעם עבור מסעדה חדשה שפתח בברלין. בדיקה מקרית של וואלה! ברנז'ה את כמות הפעמים שהשף אסף גרניט הופיע במהדורת חדשות 13 בשנתיים האחרונות מעלה את האפשרות המטרידה שמסך חדשות 13 הפך באופן לא רשמי ללוח המודעות של עסקיו. הנה רשימה חלקית. בתאבון.

אסף גרניט בפריז. חדשות 13, צילום מסך
אסף גרניט בפריז/צילום מסך, חדשות 13
לביבות אפונה של אסף גרניט. באדיבות רשת,
לביבות אפונה של אסף גרניט/באדיבות רשת
אסף גרניט בברלין. חדשות 13, צילום מסך
אסף גרניט בברלין/צילום מסך, חדשות 13
אסף גרניט בירושלים. חדשות 13, צילום מסך
אסף גרניט בירושלים/צילום מסך, חדשות 13
אסף גרניט בלונדון. חדשות 13, צילום מסך
אסף גרניט בלונדון/צילום מסך, חדשות 13
אסף גרניט באיים הקריביים. חדשות 13, צילום מסך
אסף גרניט באיים הקריביים/צילום מסך, חדשות 13

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "חדשות 13 בוחרת באופן עצמאי את מושאי הסיקור שלה. מעניין לראות שגם באתר וואלה! מאמינים שאסף גרניט מעניין, עם 40 אייטמים שנכתבו עליו באתר על פני אותה תקופה המתוארת בכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully