וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הכבוד לערוץ 14: לראשונה - גוף תקשורת חרדי מקים בית ספר לתקשורת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 12:50

הנוכחות של אנשי התקשורת החרדים בראיונות בכלי התקשורת הגדולים והתהודה לה זוכים אייטמים שמתפרסמים בתקשורת החרדית, הופכים את מקצוע העיתונאות במגזר למבוקש. יש מי שכבר הרים את הכפפה

יוזמה חדשה, זאת על רקע הרוח הגבית של הממשלה החדשה, ומגמת שילוב החרדים שרוצים להשפיע ולהשתלב בתקשורת החרדית והכללית: קבוצת רדיו "קול חי" הקימה בית ספר לתקשורת למה שהיא מכנה "הכשרת הדור הבא של העיתונאים ואנשי התקשורת במגזר".

מנכ"ל הקבוצה אבי רוזן מסביר: "הנוכחות של אנשי התקשורת החרדים בראיונות בכלי התקשורת המובילים בישראל והתהודה לה זוכים אייטמים שמתפרסמים בתקשורת החרדית, הופכים את מקצוע העיתונאות החרדית למקצוע מבוקש. בתור קבוצת התקשורת שהובילה את המהפך בתקשורת החרדית, אנחנו גאים להיות החלוצים בהכשרה של דור העתיד של העיתונאים החרדים, שישתלבו במקצוענות בכלי התקשורת המובילים במגזר ובישראל'.

לדברי רוזן, "אם בעבר העיתונאים החרדים הוכשרו תוך כדי עבודה, היום הם מבקשים לעשות את זה בצורה מקצועית ולהגיע ליעד עם הבנה וכלים נכונים".

בית ספר לתקשורת קול חי. צילום מסך,
בית ספר לתקשורת קול חי/צילום מסך

באירוע הפתיחה של הקורס שנערך השבוע שרטט מנהל התוכניות בקול חי בצלאל קאהן את האופן שבו הוא רואה את תפקיד העיתונאי החרדי: "תפקידה של התקשורת החרדית היא לא רק לייצר סיפור ולדווח, אלא גם לדעת מה לסנן ולא לפרסם. יש לנו עקרונות הלכתיים לפני העקרונות המקצועיים".

מנהל הקורס יועץ התקשורת יוסי צלניקר אמר לעיתונאים שבדרך: "תקשורת לא לומדים. תקשורת מפתחים ומעצימים. אם 'אין לך את זה' לא יעזרו גם 800 מפגשים, לכם 'יש את זה' ונעשה הכל לפתח אתכם את הכישרון והיכולת".

  • עוד באותו נושא:
  • קול חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully