וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ידיעות אחרונות ליאיר נתניהו: "נסחפתי, אני מתייסר על כך. מתנצל, ושוב מתנצל"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 15:50

ראיון עם רענן שקד בערוץ 14 הוביל להאשמתו של יאיר נתניהו בקריאה "לרצוח את הפרקליטות". למחרת כבר הופיעה בתוכנית מרכזית בערוץ התנצלות ארוכה, מתפייטת ומפורטת. שקד: "ביקשתי להתנצל מבלי שמישהו אמר לי משהו על כך"

מה גרם לעיתונאי ידיעות אחרונות רענן שקד להתנצל באופן גורף כל כך על אמירה נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו? השבוע התראיין שקד לראשונה בערוץ 14 בתוכניתו של אראל סגל, שם דיבר בין היתר על אמירה של יאיר נתניהו ברדיו גלי ישראל בשבוע שעבר.

נתניהו הבן אמר בין היתר כי בכירי הפרקליטות והמשטרה "תפרו אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שבחר העם הישראלי", ולכן יש להטיל עליהם עונש בגין בגידה במדינה". עוד הוסיף כי "האחראים צריכים לא להיות מפוטרים, הם צריכים לעמוד לדין וללכת לכלא בגלל שיש פה עבירות של בכירים בפרקליטות ובמשטרה שהיו מעורבים, גם בתקשורת דרך אגב".

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד סירב להגיב על דברי בנו. לאחר שדבריו פורסמו, האשים נתניהו את כלי התקשורת ברצח אופי, וכתב בטוויטר כי הוא לא קרא לפגוע באיש, אלא ניסה להדגיש את "חומרת העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי".

בתוכניתו של סגל בתחילת השבוע, חזר שקד על הדברים והסביר כי נתניהו "קרא לרצוח את הפרקליטות. אם זו לא הסתה אני לא יודע הסתה מהי", הוסיף.

אלא שאמש הובאה בתוכניתו של סגל, הפעם ללא שקד, התנצלות של שקד על הדברים.

"בלהט הוויכוח אתמול טעיתי בציטוט יאיר נתניהו וייחסתי לו דברים שרחוקים ממה שאמר בפועל. אני מתנצל על כך, וכמובן שלא לכך התכוונתי - אבל כמו שקורה לפעמים, נסחפתי בדבריי ולא ניסחתי את עצמי כראוי, וזה מייסר אותי מאז. אז שוב, מתנצל", אמר סגל, שהקריא את ההתנצלות בשמו.

שקד, מאיפה הגיעה ההתנצלות הזו? זה נראה כאילו הוצמד לך אקדח לרקה בדמות מכתב איום בתביעה.

שקד: "ממש לא. התנצלתי כי ראיתי את זה אחר כך וחשבתי שהמשפט הזה, כאילו הוא קרא לרצוח אותם, רחוק מאוד מהאמת, ולא הייתי רוצה שיעוותו בצורה כזו את דבריי. ביקשתי להתנצל מבלי שמישהו אמר לי משהו בכלל (וכמובן שלא שמעתי ממנו או ממי מטעמו)".

האמירה המקורית של שקד

רענן שקד נגד יאיר נתניהו/באדיבות ערוץ 14

בהקשר זה יצוין כי היום (שלישי) פרסם העיתונאי אבישי גרינצייג כי נדחתה הבקשה המחודשת של יאיר נתניהו לבטל את פסק הדין נגדו, המחייב אותו לשלם מאות אלפי שקלים פיצויים לעורך אתר וואלה לשעבר אבי אלקלעי. הבקשה הוגשה לאחר שבית המשפט העליון דחה שני ערעורים שהגיש יאיר נתניהו על אותו נושא.

שופט בית המשפט השלום רז נבון כתב כך: "בית משפט זה אינו יושב כערכאת ערעור על בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully