וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינס דיווח על תביעת ענק נגד ישראל היום. פרט אחד נותר בחוץ

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 14:18

בכל האייטם הארוך לא הוצב גילוי נאות על כך שהסוכנת של התובעת אורטל עמר הייתה במשך שנים ארוכות העורכת הראשית של תוכניתו, וכי היא עדיין מצויה עמו בשיתוף פעולה תוכני ומסחרי. פינס: "גלי בראון לא עוסקת בתוכן המשודר בתכנית כבר שנים"

גיא פינס חשף אמש (ראשון) בתוכניתו בקשת 12 כי אורטל עמר תובעת את עיתון "ישראל היום" ואת כתב הרכילות של העיתון ערן סויסה בסכום של מיליון שקלים, זאת בעקבות חשיפת הקלטות בהן נשמע בעלה לשעבר בן אל תבורי מדבר על בנו.

כבר בתחילת האייטם ששודר ב"ערב טוב" עם גיא פינס בענין התביעה התגאה המגיש ב"גילוי נאות": "נגיד מראש, סוג של גילוי נאות, אורטל עמר, היתה עובדת של התוכנית הזאת עד לפני שנתיים וכבר לא. זה נושא ששהה בכל הכותרות והוא מאוד רלוונטי לסיקור בתוכנית כמו שלנו. הפרטים יבשים כלשון כתב התביעה ולא פרשנות".

אלא שבכל האייטם, שארך כחמש דקות ונראה היה כי שותף לעמדת התובעת, לא הוצב גילוי נאות על כך שהסוכנת של עמר, גלי כהן (לשעבר בראון), הייתה במשך 20 שנה העובדת הבכירה ביותר בתוכנית, וכן העורכת הראשית שלה וכי היא עדיין מצויה עמה בשיתוף פעולה תוכני ומסחרי. בימים אלה מנהלת את התוכן השיווקי בתוכנית ואחראית לייצור הכנסות לתוכנית משיתופי פעולה ומתוכן שיווקי. שמה לא אוזכר כלל.

אורטל עמר נגד ישראל היום. אינסטגרם, צילום מסך
מאחורי ה"פרסום הראשון" - שותפה לתוכנית/צילום מסך, אינסטגרם

ערן סויסה בחר שלא להגיב. טרם התקבלה תגובת קשת 12. פינס מצדו הגיב בטויטר לטענת וואלה! ברנז'ה וכתב: "למקרה שפספסת היה גילוי נאות על קשרי העבר של המערכת עם אורטל עמר. גלי בראון לא עוסקת בתוכן המשודר בתכנית כבר שנים. בפעם האחרונה שבדקתי הגשת תביעה של אם חד הורית על פרסום תכנים שקשורים לבנה הקטין ללא אישורה זה סיפור די חזק, זה שהעיתון והכתב סירבו להגיב לא הופך את זה לכתבה חד צדדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully