וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל משבר העוברים של אסותא: בערוץ 12 שוקלים לדחות סדרה שצולמה טרום הפרשה

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 10:11

בחודשים האחרונים צולמה ונערכה סדרת דוקו באסותא וכעת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, בצל ההתפתחויות בפרשה, שוקלים בקשת 12 אם ומתי לשדר את הסדרה. בקשת לא מגיבים

התינוקת מפרשת העוברים יחד עם אביה, 20 בדצמבר 2022. ניב אהרונסון, אתר רשמי
התינוקת מפרשת העוברים יחד עם אביה, 20 בדצמבר 2022/אתר רשמי, ניב אהרונסון

פרוגרמינג לחוד ומציאות לחוד: בימים אלה הסתיימו העריכות של סדרה דוקומנטרית חדשה המלווה זוגות שמנסים להיכנס להריון בבית החולים להפריות באסותא, מתחילת התהליך ועד ללידה. הסדרה, אותה יצרו לי ירדני ועמי טיר לערוץ 12, ליוותה 12 זוגות בטיפולי הפריה במשך כשנה, והיא יועדה לשידורי הפריים טיים של הערוץ.

כחודש לאחר סיום הצילומים, בספטמבר 22, נחשפה פרשת העוברים באסותא ראשון לציון, במסגרתה אישה עברה הפריה מלאכותית עם עובר שאינו שלה. בחודשים האחרונים נערכה הסדרה וכעת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, בצל ההתפתחויות בפרשה, שוקלים בערוץ אם ומתי לשדר את הסדרה, שכן הזוגות המצולמים בה אינם קשורים לסיפור.

לפני מספר חודשים הודיע משרד הבריאות במסיבת עיתונאים על תוצאות השימוע שנערך אודות המחדל, ועל ההחלטה שנתקבלה בנושא המשך פעילות היחידה. במשרד הדגישו, כי על מנת לשמור על טובת המטופלות, וכן על מנת להגן על בריאות הציבור, הוחלט כי ניתן יהיה לאפשר המשך פעילות היחידה, אך יש להפחית ב-50 אחוזים את מחזורי הטיפול ביחידה.

עיתוי ההחלטה אינו מקרי, בחודש הבא תשיק קשת את מה שהיא מכנה "שנת הדרמה", בו תשיק סדרות חדשות ומקוריות, שישודרו גם במסגרת FREETV - מותג הסטרימינג החדש של החברה.

בקשת סירבו להגיב לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • אסותא
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully