וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי משמרות ב"מקור ראשון": חגי סגל פורש; אלעד טנא ימונה לעורך הראשי

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 12:50

חגי סגל מסיים את תפקידו כעורך אחרי 9 שנים, וימשיך לכתוב בעיתון. אלעד טנא - לשעבר ראש מערך ההסברה הלאומי תחת ממשלת בנט - חוזר לעיתון וימונה לעורך הראשי לאחר תקופת צינון

לאחר 9 שנים בתפקיד העורך הראשי של "מקור ראשון", חגי סגל יסיים בקרוב את תפקידו כעורך וישוב להתמקד במשבצת הכתיבה מעל דפי העיתון. מקבוצת "ישראל היום" המחזיקה בבעלות גם על העיתון בעל הגוון הלאומי-דתי, נמסר כי "סגל שיתף לאחרונה את בכירי הקבוצה עמיר פינקלשטיין וריקי רוב בדעתו על הצורך בחילופי משמרות וברצונו לסיים את תפקידו כעורך הראשי. המו"ל ובעלי הקבוצה ד"ר מרים אדלסון החליטה כי העורך הבא יהיה אלעד טנא".

טנא חוזר לעיתון שבו עבד בעבר במשך שנים - בין השאר ייסד וערך את המגזין "מוצש" בעיתון בשנת 2010, וכן שימש כסגן העורך הראשי של העיתון. לאחר מכן שימש כסגן עורך ראשי מעריב ועורך ראשי nrg. בשנת 2015 הקים את חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי וניהל אותה במשך 6 שנים. בתפקידו האחרון שימש טנא כראש מערך ההסברה הלאומי של ישראל תחת ממשלת בנט. טנא ייכנס לתפקידו בחודש מאי בתום תקופת הצינון המחייבת עובד מדינה בכיר.

אלעד טנאמונה  לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. איה אפרים, אתר רשמי
אלעד טנא/אתר רשמי, איה אפרים

מרים אדלסון, מו"ל הקבוצה: "קשה לתאר את תרומתו העצומה של חגי סגל לצמיחתו וקידומו של העיתון "מקור ראשון" לאורך השנים ואנו שמחים שחגי ימשיך להוביל את צוות הכותבים המקצועי שלנו גם בשנים הקרובות. אנו מברכים על חזרתו של אלעד טנא לעיתון שהיה עבורו בית ואנו בטוחים כי טנא יצעיד את העיתון לגבהים חדשים".

חגי סגל: "לפני קרוב לתשע שנים הוצעה לי משרת העורך של מקור ראשון, משרה שחדוות יצירה גדולה ואחריות רבה משמשים בה יחדיו. כל יום ויום זכרתי כי אינני סולן, לכל היותר קפטן של נבחרת משובחת, חרוצה ונלהבת. לאחרונה בשלה אצלי ההכרה כי הגיעה העת לחילופי משמרות. אני מאמין שכישוריו של אלעד טנא יסייעו לו להוביל את מקור ראשון - העיתון והאתר - מחיל אל חיל, בעז"ה אסייע אף אני כמיטב יכולתי."

אלעד טנא: "אני מודה על האמון ועל הזכות לשמש כעורך הראשי של מקור ראשון. זו סגירת מעגל מרגשת עבורי וגם יציאה לדרך חדשה ואני מקווה שאוכל לקחת את מקור ראשון על הישגיו, להמשיך את המורשת ולהצעיד אותו קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully