וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה בלשכת עוה"ד דורשת מחדשות 13 התנצלות: עריכה מגמתית מהסוג השפל

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 16:34

מכתבה של יו"ר מחוז מרכז בלשכת עוה"ד רומי קנבל מגיע יממה לאחר שאילה חסון טענה כי ראש הלשכה אבי חימי ביצע אקט מיני מול עו"ד שקיבלה ממנו המלצה לשפיטה. קנבל: "פעולתכם הביאה לגל עכור של שמועות לפיהן הכתבה עוסקת בי". ומה השיבו בחדשת 13?

יו"ר מחוז מרכז בלשכת עו"ד רומי קנבל שלחה מכתב בו היא מבקשת מחדשות 13 לפרסם התנצלות.

מכתבה של קנבל שנוסח ע"י עו"ד רונן בן צבי מגיע יממה לאחר שאילה חסון טענה כי ראש הלשכה עו"ד אבי חימי ביצע אקט מיני מול עו"ד שקיבלה ממנו המלצה למשרת שפיטה, במהלך הפרסום כך לפי מכתבה של קנבל הופיעה תמונה של חימי רוקד עם קנבל: "פעולתכם זו בעריכה מגמתית של כתבה על אירוע בעל אופי מיני המיוחס לראש לשכת עורכי הדין ולעורכת דין, בהשלמת חלל המידע המתיישב היטב עם הסתרת שם עורכת הדין תוך הצגת סרטון בו נראה עו"ד חימי רוקד עם מרשתי היא עריכה מגמתית מהסוג הנמוך והשפל ביותר." נטען במכתב.

קנבל הוסיפה וטענה: "פעולתכם זו הביאה לגל עכור של שמועות לפיהם מרשתי היא עורכת הדין בה עוסקת הכתבה והדבר חמור שבעתיים שכן כפי הידוע לכם היטב מרשתי אינה אותה עורכת הדין בה עוסקת הכתבה הגם שאופן עריכת הכתבה יצרתם את הרושם אצל כל בר דעת וכל אזרח תמים כי מרשתי היא אותה עורכת הדין המדוברת את שמה נמנעתם מלפרסם והיא זו שלכאורה נחשפה לתמונת מכנסיו המופשלים של ראש הלשכה. מאז שידור הכתבה משמשת זו את מתנגדיה של מרשתי לנגח בה במטרה להשפילה ולבזותה. בכירים בלשכת עורכי הדין, אנשי תקשורת, עיתונאים, פוליטיקאים ורכלני חצר ומקלדת מהדהדים שוב ושובאת הכתבה ומצביעים על מרשתי כעל אותה עורכת הדין".

אבי חימי בכתבה בחדשות 13. צילום מסך, צילום מסך
אבי חימי בכתבה בחדשות 13/צילום מסך, צילום מסך

קנבל החליפה בתפקידה במחוז המרכז את אבי חימי והיא מתכוונת להתמודד בבחירות הקרובות על התפקיד לראשות הלשכה, במכתבה היא אינה דורשת פיצוי מחסון או מחדשות 13 אך היא עומדת על התנצלות מצידה של חסון וכך היא מסיימת את מכתבה: "ככל ואילה חסון תפרסם לאלתר הבהרה לפיה מרשתי אינה קשורה בשום דרך לפרסומיה והתנצלות כנה ואמיתית. תיאות מרשתי לוותר על הפיצוי הכספי ואולם ככל ותימנעו מפרסום הבהרה והתנצלות, יהיה בכך כדי לאשר את החשד וגם החשש כי העריכה המגמתית נעשתה בזדון ובכוונת מכוון על ההשלכות הכרוכות בכך".

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אין קשר בין עו"ד רומי קנבל לבין החשיפה העיתונאית שפורסמה אמש בחדשות 13. החומרים ששודרו הם חומרי ארכיון שצולמו בכנס לשכת עורכי דין וכל פרשנות אחרת חוטאת לאמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully