וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועית: כולם מפוזיציה, חוץ מתומכי המהפכה

8.2.2023 / 8:02

אבי חימי רצח את ארלוזרוב, ד"ר סמקאי בדק ומצא והכתבת המדינית של חדשות 13 מצטטת דברי אלוהים חיים. וכמובן, תת המדור הקבוע: אלדד יניב. שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים באמצעי התקשורת

שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים באמצעי התקשורת וברשתות. גם הפעם, אנשי התקשורת, כמו גם העורכים האמונים עליהם, לא בדיוק נצמדו לעובדות.

שביתה בכאן 11

תכנית הרדיו "קלמן ליברמן" משודרת מדי יום, במקביל לרדיו, בערוץ כאן 11. במהלך דיון משפטי שהתקיים בתכנית, ניתנה על גבי מסך הטלוויזיה הכותרת "שמחה רוטמן מבטל את זכות השביתה".

העובדות: הצעת החוק של ח"כ רוטמן לא מבטלת את זכות השביתה. היא מטילה עליה הגבלות.

אדוני יושב הראש

בכתבה ב"ישראל היום" שעסקה ביו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אבי חימי, נטען כי חימי מכהן כיושב ראש הוועדה למינוי שופטים.

העובדות: אבי חימי הוא לא יו"ר הוועדה למינוי שופטים, הוא גם לא חבר בוועדה למינוי שופטים. נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי שופטים הם אילנה סקר ומוחמד נעאמנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ד"ר סמקאי בדק ומצא

ד"ר אמציה סמקאי שהופיע בפאנל של כאן 11 כפרשן כלכלי טען ש-300 הכלכלנים שחתמו על מכתב הכלכלנים פעלו מתוך "פוזיציית שמאל", דהיינו אנשי שמאל.

העובדות: אין ראיות לכך שכל החותמים על המכתב הם אנשי שמאל. למרות תוארו המכובד, גם דוקטור סמקאי לא מכיר את העמדות הפוליטיות של כל אחד ואחד מהחותמים.

את כתבת או דוברת?

הכתבת המדינית של חדשות 13 מוריה אסרף וולברג דיווחה בזמן ביקורו בפריז כי ראש הממשלה נתניהו אמר למקבילו עמנואל מקרון כי: לא יתכן שהשופטים בישראל בוחרים את עצמם".

העובדות: מדובר בטיעון שקרי שראש הממשלה מרבה להשמיע. הוועדה לבחירת שופטים כוללת 3 שופטים, 4 פוליטיקאים ושני נציגי לשכת עו"ד. בכדי לבחור שופטים עליונים דרושה הסכמה של 7 מתוך 9, כך שגם לשופטים וגם לפוליטיקאים יש וטו מעשי. אסרף וולברג לא הסבירה שמדובר בטיעון שקרי ובכך הוצג לצופים מידע שגוי.

השבועית של אלדד יניב (1)

הפאנליסט ההפכפך אלדד יניב אמר בתכנית "חמש" בהנחיית שרון גל בערוץ 13 שראשי ממשלה לשעבר, שרי ביטחון לשעבר, רמטכ"לים לשעבר וסגני רמטכ"לים לשעבר אומרים במפורש לקחת נשק ולהוריד את נתניהו.

העובדות: פייק ניוז, לא היה ולא נברא.

השבועית של אלדד יניב (2)

בראיון שקיים יניב ברדיוס 100FM טען כי שכאשר התמודד לכנסת במפלגת "ארץ חדשה", הוא כמעט הגיע לכנסת ולא חסרו לו הרבה קולות בכדי להיכנס לכנסת.

העובדות: אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-19 היה 2% שהם 75,854 קולות. מפלגת "ארץ חדשה" קיבלה 0.74% שהם 28,080 קולות. מספר קולות חסרים: 47,774.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully