וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ימשיך לשדר את המשחקים האולימפיים לפחות עד 2032

8.2.2023 / 12:31

חברת המדיה Warner Bros. Discovery חתמה על הסכם למתן רישיון משנה לשידורים חינמיים לארבעת המשחקים האולימפיים הבאים (2032-2026) לערוץ הספורט, חלק מקבוצת המדיה RGE. הערוץ ישדר את המשחקים בלוס אנג'לס 2028, בריסביין 2032 ואולימפיאדות החורף 2026 ו-2030

אולימפיאדה בערוץ הספורט. יחצ,
ימשיכו לשדר. ערוץ הספורט/יחצ

ערוץ הספורט ממשיך את השותפות ורכש מידי Warner Bros. Discovery את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות שיתקיימו בשש השנים הקרובות: אולימפיאדת החורף במילאנו (2026), אולימפיאדת לוס אנג'לס (2028), אולימפיאדת החורף ב- 2030, אולימפיאדת בריסביין (2032) וכן לאולימפיאדת הנוער. בכך משלים הערוץ 16 שנים של שידור האולימפיאדה משנת 2016, כאשר רכש את זכויות השידור לאולימפיאדת ריו. בקיץ 2024 תשודר בערוץ הספורט אולימפיאדת פריז.

במסגרת ההסכם ישדר ערוץ הספורט מאות שעות סיקור של אולימפיאדות הקיץ והחורף תוך ליווי המשלחות והספורטאים הישראליים ומתן חווית שידור אולטימטיבית לצופים בישראל. עבור ערוץ הספורט מדובר בשותפות ותוכן איכותי שמתווסף למגוון השידורים הישירים העצום שלו המונה את מפעל ליגת האלופות, ליגת העל בכדורגל, מכבי תל אביב ביורוליג, הליגה הצרפתית בכדורגל, ליגות הכדורסל הישראלי, ליגת ה-NBA, טורניר ווימבלדון, מירוץ הפורמולה 1 ועוד.

קנצ'י בלוסוויק, סמנכ"ל ההפצה והפיתוח העסקי SEE NEE MED Israel, Warner Bros. Discovery, אמרה: "אנו שמחים להמשיך להעניק רישיון משנה לשני המחזורים הבאים של המשחקים האולימפיים 2026-2032 לשותפינו הנוכחיים בישראל - ערוץ הספורט. יחד, נבטיח שהצופים הישראלים שלנו לא יחמיצו ולו רגע אחד מהספורט ומהשחקנים האהובים עליהם, כאשר אנו נשארים הבית של המשחקים האולימפיים עם זכויות ה-Pay TV וה-Digital שלנו בפלטפורמות יורוספורט ו-WBD".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של שידורי האולימפיאדה והספורטאים הישראלים, וישדר את כל המשחקים בעברית, עם מיטב השדרים והפרשנים גם בשנים הבאות. נמשיך לספק לחובבי הספורט תכנים אטרקטיביים ולתמוך בספורט הישראלי".

השידורים - גם בדיסקברי פלוס וביורוספורט

בהתאם להסכם זה, Warner Bros. Discovery תמשיך להיות המקום היחיד בו ישודר "כל רגע", "every moment" של המשחקים האולימפיים באמצעות מגוון פלטפורמות הסטרימינג והדיגיטל בבעלותה, ביניהם שירות הסטרימינג discovery+ וערוצי יורוספורט.

בשלושת משחקי האולימפיאדה האחרונים, WBD פיקחה על שותפויות שידור עם ערוץ הספורט בישראל ועם יותר מ-45 שותפים לשידור חינמי ולשותפי איגוד השידור האירופי ה - EBU, במטרה להבטיח גישה רחבה למשחקים האולימפיים. בכלל פלטפורמות השידורים שברה WBD שיא צפיות, שכן 372 מיליון איש ברחבי אירופה צפו במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, 175 מיליון מהם עשו זאת בפלטפורמות של WBD כגון discovery+, בעוד מספר האירופאים שביקרו בפלטפורמות של WBD עבור משחקי החורף האולימפיים בייג'ין 2022 היה 156 מיליון, יותר מפי 19 ממהדורת משחקי החורף הקודמת.

בחודש ינואר האחרון, הודיע הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) כי כל זכויות התקשורת באירופה עבור ארבעת המשחקים האולימפיים בין השנים 2026-2032 הוענקו לאיגוד השידור האירופי (EBU) ול- Warner Bros. Discovery. נכון לעכשיו, RGE Media Group אינה חברה באיגוד השידור האירופי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully