וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פרס ע"ש מודי בר-און לעיתונות מצטיינת בתחום הספורט

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 9:11

הפרס - יוזמה של משפחת בר-און, ארגון העיתונאים וחברו של מודי, איש העסקים עופר גריל. 18 אלף שקל יוענקו לעיתונאים, ליוצרי תוכן ודוקו על עבודה עיתונאית מקורית ומצטיינת בתחום

פרומו לסדרה "שיעור מולדת" עם מודי בר און/HOT8

משפחת בר-און, ארגון העיתונאים, איש העסקים עופר גריל מייסד חברת שבח הנדסה, מכריזים על יציאתו לדרך של פרס ע"ש העיתונאי והיוצר, מודי בר-און ז"ל לעיתונות מצטיינת בתחום הספורט. לפרס, שותף ערוץ הספורט של ישראל, הפלטפורמה התקשורתית שהפכה לביתו של מודי בר-און מאז 1994.

הפרס ע"ש מודי בר-און יעמוד בכל שנה על סך של 18,000 שקלים והוא מיועד לעיתונאים, אנשי תקשורת, יוצרי תוכן ויוצרי דוקו מכל תחומי התקשורת. הפרס עצמו יוענק בטקס חגיגי בתחילת יוני 2023 על עבודה עיתונאית, או יצירה הקשורה לעולם הספורט הישראלי.

ניתן יהיה להגיש מועמדות לפרס עד ל-31 במרץ 2023 בגין כתבות, עבודות ויצירות שהתפרסמו החל מינואר 2022. ועדת הפרס הרכב ועדת הפרס: מיקה בר-און (אלמנתו של מודי בר און ז"ל), ענת זלצר (שותפתו של מודי ליצירת הסדרות "הכל אנשים" ו"במדינת היהודים"), ימי קדוש (מנהלו האישי ושותפו לדרך של מודי), מירי נבו (נציגת ערוץ הספורט), טל שורר (נציג הוועד מנהל של ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל), חגית בן יעקב (יו"ר הפורום הדוקומנטרי בישראל). איש העסקים עופר גריל ישמש כמשקיף בוועדה.

מירי נבו מציגה את המחווה המרגשת של ערוץ הספורט לשדר מודי בר און לפני גמר ליגת האלופות. באדיבות ערוץ הספורט, צילום מסך
מירי נבו מציגה את המחווה המרגשת של ערוץ הספורט לשדר מודי בר און לפני גמר ליגת האלופות/צילום מסך, באדיבות ערוץ הספורט

מנכ"ל ומייסד שבח הנדסה, עופר גריל: "מעבר לחברות ארוכת השנים, והאהבה המשותפת לספורט, למודי היה צד שהציבור לא הכיר והוא הנתינה העצומה שלו, וכן קידום וטיפוח דור העתיד. יחד עם המשפחה והשותפים הנוספים, הגענו למסקנה שההנצחה הראויה ביותר של מודי כאיש תקשורת פורץ דרך תהיה בהענקת פרס על שמו. דרכו הייחודית של מודי חיברה את הספורט בכלל ואת זה הישראלי בפרט עם עולמות תוכן שונים ומגוונים שבזכותם הצפייה בספורט באמת הפכה לתרבות".

מנכ"ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלי גרשנקרוין: "השנה יוענק בפעם הראשונה פרס ייעודי על עשייה עיתונאית מצטיינת בתחום הספורט. מטרת הפרס לעודד עבודה עיתונאית ותקשורתית מקורית בתחום הספורט, ברוח פועלו של היוצר ואיש התקשורת מודי בר-און ז"ל. בשיקולים למתן הפרס יינתן יתרון ותשומת לב מיוחדת לעבודות שמתיישבות עם רוחו של מודי בר און, ערכים של נתינה, חשיפת עוולות ומיקוד בפריפריה חברתית וגיאוגרפית".

מודי בר-און ז"ל היה איש תקשורת ותיאטרון, שחקן, במאי, מורה, תסריטאי, כותב ויוצר תוכן תיעודי, והמגיש המיתולוגי של אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט, תפקיד שמילא בקביעות מאז 1994. לצד עבודתו כמנחה, הוא יצר והפיק סדרות תעודה רבות ביחד עם שותפתו ענת זלצר. הסדרות העניקו מבט רחב ומעמיק על החברה הישראלית, ההיסטוריה שלה והגיוון התרבותי והחברתי שבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully