וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת בפיילוט מסחרי: ערב דרמה בשבוע עם 2 פרסומות זהב בלבד

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 18:52

מדובר במהלך מסחרי ניסיוני במסגרתו קשת מציעה למותגים המובילים במשק "ערב דרמה בשבוע"; בערב השידור השבועי ישובצו 2 ברייקים זהב שיוקדשו למותג אחד בלבד ש'יקח חסות' על הדרמה המשודרת

הערב (שני) תעלה לשידור בפריים טיים של קשת 12 הדרמה "גוף שלישי". בפרק הבכורה ישובצו הערב 2 ברייקים זהב בלבד - עם פרסומת בודדת בכל ברייק. באותו אופן, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, מתוכננת לשידור הסדרה כולה.

מדובר במהלך מסחרי ניסיוני בישראל, במסגרתו קשת מציעה למותגים המובילים במשק "ערב דרמה בשבוע"; בערב השידור השבועי ישובצו 2 ברייקים זהב שיוקדשו למותג אחד בלבד ש'יקח חסות' על הדרמה המשודרת.

ההיגיון מאחורי המהלך הוא שהמותג מרוויח נוכחות ובולטות בלעדית - פרסום פרימיום מבודל על גבי תוכן high end שהצופה מושקע בו רגשית, והצופה מרוויח חווית צפייה עם מינימום הפרעות. בקשת סבורים כי באופן זה יוכלו להתמודד עם תוכניות הריאליטי של רשת שישודרו במהלך ערבי הדרמה ממול.

במקרה של "גוף שלישי", המותג נותן החסות הוא חברת מוצרי החלב Muller, ששתי פרסומות שלה בלבד ישודרו הערב בפריים טיים.

יהודה לוי, גל מלכה, רותם סלע, "גוף שלישי". קשת 12, צילום מסך
יהודה לוי, גל מלכה, רותם סלע, "גוף שלישי"/צילום מסך, קשת 12

ויקטור וקרט, מנכ"ל החטיבה המסחרית, קבוצת קשת, מסר בתגובה: "יש לנו הרבה דרמות חדשות ומבטיחות בקנה. המהלך המסחרי הזה נותן מענה לשילוש הקדוש עבור ברודקאסטרים באשר הם - 1) מקום של כבוד ליצירה וליוצרים המקומיים. 2) מקום של כבוד לחווייה של הצופים שלנו. 3) מקום של כבוד למפרסמים שלנו. אנחנו מתכננים להמשיך את המהלך גם בסדרות העתידיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully