וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועית: הפשרה ההיסטורית של רדיו "גלי ישראל"

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 9:55

ברדוגו מתעקש להאשים את האופוזיציה ומתעלם מהמספרים, הזיכרון הסלקטיבי של שרי רוט וכמובן - השבועית של אלדד יניב. שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים

שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים ואחר הדיווחים השונים באמצעי התקשורת וברשתות. גם הפעם, אנשי התקשורת, לא בדיוק נצמדו לעובדות.

חוק הווטו גרסת ברדוגו

בתכניתו ברדיו "גלי ישראל" התייחס יעקב ברדוגו למתווה הנשיא לפתרון המשבר הפוליטי סביב המהפכה המשפטית, ו"האשים" את חברי האופוזיציה שהם מקבלים את המתווה החדש לפיו גם בהרכב החדש של הוועדה לבחירת שופטים, ישמר חוק הווטו בבחירת שופטי העליון המחייב רוב של שבעה, תוך שהוא מתכוון לכך שהשליטה בוועדה לא תהיה בידי הקואליציה כפי שמוצע על ידי הממשלה.

העובדות: מתווה הנשיא מציע שאכן יהיו 11 חברים בוועדה לבחירת שופטים ושלבחירת שופט עליון יידרש וטו של 7 שופטים, רק שבניגוד לדברי ברדוגו, בהרכב הוועדה המוצע, הווטו המעשי היחיד למינוי שופט יכול להיות רק לנציגי הקואליציה.

הזיכרון הסלקטיבי של שרי רוט

העיתונאית החרדית שרי רוט, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה תמונה של שימוש משטרתי בסילוני מים בכינון ישיר (מכת"זית) לעבר מפגינים חרדים בירושלים, וטענה כי אלה "המראות שבחיים לא תראו בהפגנות של "המחנה הצודק תמיד" (הכוונה למפגיני שמאל או למתנגדי הממשלה).

העובדות: השימוש בסילוני מים בכינון ישיר לגופם של מפגינים על ידי מכונית התזה (מכת"זית) משטרתית, נעשה פעמים רבות בהפגנות שנערכו בכיכר פריז מול מעון ראש הממשלה בירושלים ("מחאת בלפור") בשנת 2020.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נתונים - גרסת ערוץ 14

איתמר פליישמן אמר בתכנית "הפטריוטים'"בערוץ 14 כי אף אחד מהדוברים בוועדת החוקה בכנסת המתנגדים למהפכה המשפטית הוא לא חבר כנסת, אלא רק אנשים מבחוץ. דבריו נאמרו על רקע הצגה על המסך של נתונים מתוך כתבה בישראל היום שעסקה בנושא.

העובדות: פייק. באותה כתבה שצוטטה בתכנית היה פילוח של סוגי הדוברים, חברי הכנסת של האופוזיציה מדברים 26% מהזמן וחברי הקואליציה 32% מהזמן.

הדילמה האכזרית: עובדות או פאנץ'?

בתכניתו '"הפטריוטים" בערוץ 14 טען המגיש ינון מגל כי אהוד ברק הוא 'אחד שלא עבר את אחוז החסימה'.

העובדות: אהוד ברק מעולם לא התמודד בבחירות שבסיומן מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה.

והשבועית של אלדד יניב

אלדד - 'המחנה שלי' - יניב טען ב"הפטריוטים" כי שר המשפטים יריב לוין לא מאובטח.

העובדות: יריב לוין מאובטח, יתרה מכך ב-18/1 דווח בכלי התקשורת שהשב"כ החליט לתגבר את האבטחה סביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully