וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לתאגיד: סדרות כאן 11 יהיו זמינות לצופי נטפליקס בישראל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 12:51

מחלקת הפצה: הסדרות הפופולאריות של כאן 11 ישודרו גם בנטפליקס בישראל - כך מכריזים בתאגיד. ההכנסות יחולקו בין המפיקים לבין התאגיד שישקיע את הרווחים בהפקות מקור נוספות

המפקדת - לקראת העונה השנייה/כאן 11

הסדרות הפופולאריות של כאן 11 -"קופה ראשית" ו "המפקדת", וכן הדרמות "שעת אפס" ו"עלומים" ועוד - יהיו זמינות לצופי נטפליקס ישראל החל מחודש אפריל הקרוב, כך מכריזים היום (חמישי) בתאגיד השידור הישראלי.

נטפליקס תשדר גם את הדרמה החדשה של התאגיד, "איסט סייד" בכיכובו של יהודה לוי, זמן קצר לאחר הקרנת הבכורה שלה בכאן 11 ביום ראשון הקרוב ב-19.02.23. הסדרה מגוללת את סיפורו של מומי (לוי), אב יחידני למאיה (גפן קמינר), נערה על הספקטרום, שעובד כסוחר נדל"ן במזרח ירושלים.

העסקה בין הגופים כוללת גם את כל ארבע העונות של הסדרה הפופולארית "קופה ראשית", כולל האחרונה, שצפויה לעלות ב-26 באפריל וכן שתי עונות של "המפקדת", המתוכננת לצאת להפקת העונה השלישית בקרוב.

רמזי קופה ראשית אמיר שורוש. כאן 11, צילום מסך
רמזי קופה ראשית אמיר שורוש/צילום מסך, כאן 11

טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה, כאן: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם נטפליקס. זהו נדבך נוסף במשימה שלנו - להנגיש את התוכן בעברית לצופים בכל הפלטפורמות ולעודד את תעשיית התוכן הישראלית ברוכת הכשרונות. עסקה מסוג זה היא זריקת מרץ לתעשייה המקומית - ההכנסות יחולקו בין המפיקים לבין התאגיד שישקיע את הרווחים בהפקות מקור נוספות".

סאמנתה בלנקו, מנהלת רכש וקו-פרודוקציות בנטפליקס:"אנחנו שמחים לעבוד עם כאן שיש לה רקורד מדהים של יצירת כמה מהתכנים הטובים ביותר בישראל, ונרגשים להביא את התוכן האותנטי והמקומי לקהל הישראלי שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully