וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועית: זה הפייק הקונספירטיבי הכי מטורלל שנתקלנו בו

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 10:39

ערוץ 14 מציג פייק מטורלל במיוחד על המפגינים, יתד נאמן לא שומר חסד לאמת ומי באמת "הרג" את יעל דיין. שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים באמצעי התקשורת

שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים השונים באמצעי התקשורת וברשתות. גם הפעם, אנשי התקשורת, לא בדיוק נצמדו לעובדות.

ברייקינג נוסח אולפ"ש

הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי, דיווח באולפן שישי על אירוע תקיפת ספינה בבעלות ישראלית במפרץ הפרסי. דבורי הציג את האירוע בדיווח כאירוע המתרחש "כרגע", לפני זמן קצר.

העובדות: מדובר באירוע שהתרחש מספר ימים קודם לכן ואף פורסם בכלי תקשורת רבים שונים.

בית שמאי

עורך הדין ארי שמאי טען בתכנית הפטריוטים בערוץ 14 כי אנשים המתנגדים לרפורמה המשפטית הם צאצאים של אנשי גטו ורשה שסירבו להילחם נגד הנאצים.

העובדות: מדובר בקונספירציה חסרת בסיס עובדתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מי "הרג" את יעל דיין?

לאחר שהתברר כי הדיווחים על מותה של חברת הכנסת לשעבר יעל דיין אינם נכונים, קבעו ב"ישראל היום" כי אין לדעת מי האחראי לידיעה הראשונית הכוזבת על מותה.

העובדות: מבדיקה של "בודקים" באתר MSN ובדיקה נוספת במטמון (Cache) של גוגל ישראל, עולה החשד ש"ישראל היום" הפיצו בעצמם את הידיעה הכוזבת והספידו את יעל דיין בעצמם.

אין חסד עם האמת

בעיתון יתד נאמן המזוהה עם דגל התורה נכתב: "ההתנתקות מגוש קטיף הייתה נקודת המשבר, כאשר הימין הבין שאין מי שיעמוד לימינו כאשר השמאל ירמוס אותו".

העובדות: הליכוד בראשות שרון ביצעה את תכנית ההתנתקות, דגל התורה הייתה חלק מהממשלה בזמן ביצוע תכנית ההתנתקות, והחזיקו בתפקיד סגן שר הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully