וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה חסון: "השיקול לא היה כלכלי, את שישי לא הסכמתי להגיש יותר"

אראל סג"ל ודוד ורטהיים

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 14:41

המגישה איילה חסון לוקחת הערב פיקוד על רצועת 19:00 של התאגיד. הפורמט: שונה לחלוטין מזה שהיה ברשת 13 בשישי, כשמרבית הפאנל הקודם - בחוץ. לאראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103fm היא מספרת: "יוכפז צלצל ביום כניסתו לתפקיד ואמר שאני חייבת לבוא"

באשר לשאלה האם חברי הפאנל הקודם, ימני ברובו, ימשיכו עמה לתאגיד, השיבה חסון כי רק עו"ד דוד פורר ימשיך עמה

לאחר תקופה לא מבוטלת כמגישה בחדשות 13, הערב (ראשון) תשוב אילה חסון למקום שהיה לה לבית, הלוא הוא ערוץ 11 המיתולוגי, ותחל דרך חדשה בכאן 11. חסון שוחחה עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ותיארה את תחושותיה נוכח המהלך.

"התוכנית של שעה 19:00 הייתה רצועה עם דומיננטיות גדולה ל'קשת 12', ואז באנו עם 'אזור בחירה' שנתנה פייט גדול. זה לא יהיה כמו שישי, זאת תהיה תוכנית אקטואליה שתעסוק בכל הנושאים הרלוונטיים, עם פאנל וכתבות. הבאתי סיפורים שהיו סופר פותחי מהדורות ועוררו שיח, עסקו בהם מסביב לשעון".

באשר לשאלה האם חברי הפאנל הקודם, ימני ברובו, ימשיכו עמה לתאגיד, השיבה חסון כי רק עו"ד דוד פורר ימשיך עמה.

איילה חסון. יונתן זינדל, פלאש 90
איילה חסון/פלאש 90, יונתן זינדל

בהמשך הוסיפה: "אני תמיד עושה את בחירותיי ממקום חופשי, וכל בחירה שלנו היא שקלול של כל הדברים מסביב. השיקול שלי לא היה כלכלי, לעזוב מערוץ מסחרי לתאגיד שידור. אני חושבת שלשידור ציבורי יש את גבולותיו וזה ראוי בעיניי. לי חשוב להיות מחוברת ושיהיה לי חופש עיתונאי. גולן יוכפז הוא גם חבר אישי יקר וגם עבדנו יחד כשהוא היה מנכ"ל החדשות, הוא הרים אליי טלפון ביום הראשון שנכנס לתפקיד, ואמר לי שאני חייבת לבוא. השבתי שאני לא חושבת שזה יקרה, אבל לפעמים קורים תהליכים וזה לא היה ממש מתוכנן בצורה כזאת".

בסיום דבריה, הדגישה חסון: "את שישי לא הסכמתי להגיש יותר בשום פנים ואופן. 15 שנה לעזוב מדי שישי את המשפחה, ואני לא מדברת על העבודה על התוכנית במשך כל השבוע. אני לא רוצה לעבוד יותר ביום שישי, עייפתי. ניתן עבודה רצינית, נראיין, אעשה את מה שאני יודעת לעשות, אהיה מי שאני. קיבלתי תגובות מדהימות, אנשים פתאום הבינו את מה שאני אומרת כל הזמן - שאני נלחמת למען הציבור, בשבילי זו לא סיסמא".

  • עוד באותו נושא:
  • אילה חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully