וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ולו בדל של ראייה"; כנרת בראשי תפצה את בנה של זהבה גלאון ב-30 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 15:04

בראשי טענה כלפי גלאון, ממארגני המחאה נגד ההפיכה המשטרית, בין השאר כי 'שנים שהוא נהנה ממשכורת על חשבון משלם המיסים דרך אמא שלו' וכי קיבל שכר ממפלגת מרצ, בתקופה בה אמו, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, כיהנה כיושבת ראש המפלגה

מנגד, השופטת לא קיבלה טענה של גלאון נגד בראשי כי האמירה שלה כלפיו שהוא 'שולח מפגינים לבוז למשפחה שכולה, משפחת נתניהו' היא בגדר לשון הרע

עורכת הדין כנרת בראשי תפצה את נדב גלאון, יועץ תקשורת ואחד ממארגני ההפגנות נגד ההפיכה המשטרית, בסך שלושים אלף שקלים בגין לשון הרע. בנוסף, חוייבה בראשי בתשלום הוצאות שכר טירחה בסך שבעת אלפים שקלים. את גלאון ייצג בתביעה עורך הדין גונן בן יצחק.

גלאון תבע את בראשי בשל סדרת ציוצים ותגובות על ציוצים. בהם טענה כלפי גלאון בחשבון הטוויטר שלה בין השאר כי 'שנים שהוא נהנה ממשכורת על חשבון משלם המיסים דרך אמא שלו' וכי קיבל שכר ממפלגת מרצ, בתקופה בה אמו, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, כיהנה כיושבת ראש המפלגה.

התכתובת שהגיעה לביהמ"ש נדב גלאון וכנרת בראשי. טוויטר, צילום מסך
התכתובת שהגיעה לביהמ"ש נדב גלאון וכנרת בראשי/צילום מסך, טוויטר

על אף שגלאון הבהיר לבראשי כי ליווה את אמו בהתנדבות בתקופה זו, בראשי סירבה למחוק את הציוץ המכפיש, סירבה להתנצל, ובתום ההליך דחתה השופטת, דורית קוברסקי, מבית משפט השלום בתל אביב, את טענת ההגנה של בראשי, 'אמת דיברתי' וציינה כי בראשי לא צירפה ולו בדל של ראייה לטענה זו.

נדב גלאון, כנרת בראשי. טלי רז, אוליבר פיטוסי פלאש 90, עיבוד תמונה
נדב גלאון, כנרת בראשי/עיבוד תמונה, טלי רז, אוליבר פיטוסי פלאש 90

עוד ציינה השופטת בנימוקיה כי הסכום שנקבע, שלושים אלף שקלים בתביעה על סך 144 אלף שקלים, לוקח בחשבון בין היתר את טיב הפרסום, היקפו, אמינותו מידת פגיעתו והתנהגותו של המזיק וכי יש לקחת בחשבון את העובדה שהפרסום נעשה בתגובה ובסמוך לאחר שגלאון התגרה בבראשי והמעיט בערכה, ופרסום זה (של גלאון) זכה למספר לא מבוטל של לייקים ושיתופים.

לגבי אמירה נוספת של בראשי על גלאון, לפיה הוא 'שולח מפגינים לבוז למשפחה שכולה, משפחת נתניהו', המופיעה אף היא בכתב התביעה, קבעה השופטת כי אין בה לשון וכי ניתן לראות בה הבעת דעה.

בסביבתה של עו"ד בראשי אמרו ש"הדברים יתבררו במסגרת התלונה שהגישה עוד לפני מתן פסק הדין כנגד השופטת, שלא אפשרה לנהל הגנה, וגם במסגרת הערעור שעתיד להיות מוגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully