וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריצה נוספת ימינה? אבישי גרינצייג ימונה לכתב המשפט של כאן 11

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 12:30

העיתונאי אבישי גרינצייג ממשיך את גל העזיבות בגלובס, ומצטרף לכאן חדשות ככתב תחום משפט. לפני כשבועיים גייסו בתאגיד גם את אילה חסון, עם פאנל מומחים מימין שהגיע מרשת 13

דסק המשפט של כאן חדשות מתרחב: העיתונאי אבישי גרינצייג מצטרף לכאן חדשות ככתב תחום משפט, לצד ראש תחום המשפט תמר אלמוג וכתבי המשפט שלי טפיירו ואמוץ שפירא. גרינצייג יכסה את התחום בעיקר עבור כאן רשת ב'.

גרינצייג התחיל את דרכו בעיתון "בשבע" ובעיתון "מעריב". בארבע השנים האחרונות שימש ככתב המשפט של העיתון "גלובס", וממשיך את גל הנטישות בחודשים האחרונים מהעיתון. כזכור, בסוף 2022 בוצע בעיתון גל קיצוצים, במסגרתו הסתיימה עבודתם של כעשרה עובדים בעיתון, זאת בתום שנה בה סבל מגל נטישה שקט ומתחלופת עובדים גבוהה בהרבה מהנהוג בענף, כאשר כתבים ועורכים רבים עזבו את המערכת, ומשרותיהם לא אוישו מחדש.

בין החשיפות המרכזיות של גרינצייג בשנים האחרונות: כוונת השופט יוסף אלרון להתמודד לנשיאות בית המשפט העליון, תמלילי פרשת מוזס-כבל, הטענות להתעמרות של נשיא בתי משפט השלום בדרום שהובילו בהמשך לסיום תפקידו ומעקב רציף אחר הסחבת המשפטית.

אבישי גרינצייג. יח"צ,
אבישי גרינצייג/יח"צ

כזכור, לפני כחודש הודיעה מגישת חדשות 13 אילה חסון על מעבר לתאגיד השידור הציבורי. חסון נחשבה בחדשות 13 כפופולרית בקרב קהל ימני-ביביסטי, והייתה עוגן צפיייה מרכזי בערוץ.

עם המעבר, בתאגיד הדפו טענות ל"דיל" שבמסגרתו מנסים בתאגיד לרצות את שר התקשורת קרעי כדי להוציא את העוקץ מניסיונותיו לפגוע בתאגיד, על רקע מה שמכנים בכירים בליכוד כ"חוסר הגיוון" בקולות תומכי קואליציה בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully