וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין הופמן תמונה למשנה למנכ"ל אסטרטגיה וחדשנות בג'רוזלם פוסט

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 11:21

הופמן היא עורכת החדשות לשעבר של הפוסט, אנליסטית ומנהלת אסטרטגיה. במסגרת תפקידה הייתה שותפה להשקת הפורטלים Health & Wellness ו- Christian World באתר jpost.com

קבוצת הג'רוזלם פוסט מודיעה על מינויה של מעיין הופמן למשנה למנכ"ל - אסטרטגיה וחדשנות בג'רוזלם פוסט. תחומי האחריות של הופמן כוללים אסטרטגיה עם החטיבות השונות בארגון ואחריות על בניית אסטרטגיית החדשנות בחברה תוך עבודה צמודה עם המנכ"לית והעורך הראשי, לרבות כנסי החברה, פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע העורך הראשי של ה"ג'רוזלם פוסט", יעקב כץ, על פרישתו, אחרי שבע שנים. את כץ יחליף אבי מאיר, אשר שימש כדובר לתקשורת הבינלאומית בסוכנות היהודית ודוברו של יו"ר הארגון דאז נתן שרנסקי ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל תקשורת גלובלית וענייני ציבור בוועד היהודי האמריקאי (AJC).

בג'רוזלם פוסט מציינים כי הופמן הובילה בשנים האחרונות מהלכים בולטים, מהלכים שהפכו את הארגון לאחד המובילים בתחום החדשנות הכנסים הבינלאומיים והתוכן.

הופמן מגיעה לפוסט עם יותר מ-25 שנות ניסיון בעיתונות וכיועצת תקשורת אסטרטגית. היא עורכת החדשות לשעבר של הפוסט, אנליסטית ומנהלת אסטרטגיה. במסגרת תפקידה היתה שותפה להשקת הפורטלים Health & Wellness ו- Christian World באתר jpost.com.

היא הובילה צוותי תוכן, שיווק ואסטרטגיה בתאגידים מהשורה הראשונה ובארגונים א-ממשלתיים, ומילאה תפקידי עיתונות בכירים בעולם היהודי, כעורכת ראשית של ה-Baltimore Jewish Times ועורכת ה- Kansas City Jewish Chronicle.

מעיין הופמן. מארק ישראל סאלם, אתר רשמי
מעיין הופמן/אתר רשמי, מארק ישראל סאלם

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, ענבר אשכנזי: "מעיין בעלת ניסיון עשיר בתחום, והיא בעלת חשיבה אסטרטגית יצירתית ויכולות מוכחות. אני שמחה על הצטרפותה לצוות ההנהלה המוביל של הג'רוזלם פוסט, ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקיד".

הופמן: "אני מצפה לקחת חלק פעיל בבניית הגשר בין ישראל לעולם. הג'רוזלם פוסט הינו גוף החדשות הוותיק והחשוב ביותר עבור דוברי האנגלית בישראל ואני ברת מזל לקחת חלק בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully