וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא של מובילי המחאה: "הברז של התעמולה - בעלי ערוץ 14"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 16:39

מובילי המחאה נגד ההפיכה המשטרית יקיימו הפגנה מול ביתו של יצחק מירוואשווילי, מבעלי ערוץ 14. איש הייטק לוואלה! ברנז'ה: "נחשוף את הקרנות והאחזקות האדירות שיש למיראוושווילי בישראל. הציבור צריך לדעת במי הוא מושקע ולמה משמש הכסף שלו"

קמפיין ערוץ 14/צילום מסך
"מי שמממן את מכונת התעמולה - הציבור צריך להכיר אותו. מדובר במיליארדר עם פורטפוליו אחזקות ישראלי מכובד, ובסוף כל דולר עתידי יגיע לידי ערוץ 14"

מובילי המחאה נגד ההפיכה המשטרית ממשיכים לסמן גורמים אישיים למאבק, ולראשונה לא מדובר בפוליטיקאים - אלא בבעלים של גופי תקשורת. במטה המאבק, המורכב משורה ארוכה של ארגונים, קוראים להפגין הערב (שני) מול ביתו של בעל השליטה בערוץ 14 יצחק מיראוושווילי בהרצליה פיתוח.

יצחק הוא בנו של המיליארדר מיכאל מיראוושווילי והוא מחזיק בערוץ הנחשב למסור, הנאמן והתומך ביותר בהפיכה שמוביל ראש הממשלה נתניהו. כזכור, הערוץ הוקם בזמן ממשלת נתניהו, והודות לראש הממשלה שינה את ייעודו מערוץ "מורשת" לערוץ חדשות. בשנה האחרונה מקפיד נתניהו (ומשפחתו) להתראיין רק בערוץ זה, וקורא לציבור לצפות בו. ואכן, בחודשים האחרונים הערוץ נוסק בהיקפי הצפייה.

לפני כשנה פורסם בדה מרקר אודות תביעה שהגיש בן דודו ושותפו לשעבר של מיכאל מיראוושווילי המאיימת לחשוף הברחת יהלומים באמצעות החברות של המיליארדר ובנו.

הפגנה מול ביתו של בעלי ערוץ 14. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפגנה מול ביתו של בעלי ערוץ 14/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליצחק מיראוושווילי אחזקות נוספות בהיקף עצום בישראל, חלקן בנדל"ן, בתחומי הפיננסים ואף בהייטק. בין היתר, הוא בעל השליטה בחברות נדל"ן, חברות טק ואף מושקע בעשרות קרנות הון סיכון גדולות וקטנות.

בהקשר זה, גורמים בקהיליית ההייטק אומרים לוואלה! ברנז'ה כי "מי שמממן את מכונת התעמולה - הציבור צריך להכיר אותו. מדובר במיליארדר עם פורטפוליו אחזקות ישראלי מכובד, ובסוף כל דולר עתידי יגיע לידי ערוץ 14. הציבור צריך לדעת במי הוא מושקע ולאן המניות יגיעו בסופו של דבר. אנשים צריכים להבין שהם מספקים חמצן לברז של התעמולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully