וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועית: מה באמת חילקו החרדים למפגינים והפייק של CNN

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 12:47

בנוסף לפייקים ממגוון הערוצים ולקונספירציה הקבועה מבית היוצר של ערוץ 14, נראה שגם בתקשורת הזרה יש מי שהתבלבלו לאור ריבוי המחאות בישראל. וגם, אי אפשר בלי השבועית של אלדד יניב. תבלו

רגע לפני חג הפסח, וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" מרכזים את מיטב הפשלות מהעת האחרונה של העיתונאים ואנשי התקשורת, שלא בדיוק נצמדו לעובדות.

והשבוע: בנוסף לפייקים ממגוון הערוצים ולקונספירציה הקבועה מבית היוצר של ערוץ 14, נראה שגם בתקשורת הזרה יש מי שהתבלבלו לאור ריבוי המחאות בישראל.

אמת לשעתה

לאחר הודעת נתניהו על השהיית הרפורמה אמר עמית סגל ב"חמש עם רפי רשף" כי "אני כל הזמן חשבתי שאין שום סיכוי שיריב לוין יתפטר מהממשלה".

העובדות: 4 ימים קודם לכן אמר סגל "להערכתי אם נתניהו יקרא לעצירה - לוין יתפטר".

במקום פרחים, ביצים

העיתונאי ישראל כהן טען בתכנית "חמש" בהנחיית אור הלר בערוץ 13 כי מתנגדי ההפיכה המשטרית שהפגינו מול ביתו של חבר הכנסת גפני בבני ברק התקבלו בפרחים.

העובדות: בניגוד לדברי כהן, המפגינים לא התקבלו בפרחים. לעומת זאת התרחשו שם לא מעט אירועים של אלימות וזריקת חפצים, זיקוקים וביצים. חלק מהמפגינים חולצו על ידי המשטרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פייק שרואים משם

טעות מביכה נרשמה בדיווח ברשת CNN כאשר באייטם שלהם שסיקר את ההפגנה נגד ההפיכה המשטרית ברחוב קפלן בתל אביב, הם שידרו ויזואליה מהפגנת הימין שנערכה יומיים קודם לכן בעיר.

בדיווח ניתן לראות בבירור שלטי תמיכה ועוד מספר סממנים שלא מותירים מקום לספק. בתגובה לפרסום ב"בודקים" דיווח אחד הגולשים כי ברשת סקיי ניוז דיווחו על הפגנת הימין כהפגנה נגד ההפיכה. נראה שריבוי המחאות לא עושה טוב לכתבים הזרים.

הקונספירציה השבועית של ערוץ 14: המפגינים מביימים אלימות

בערוץ 14 פרסמו סרטון שהופץ תחילה ברשתות החברתיות, המתאר סיטואציה שבה מפגינים נגד ההפיכה המשטרית מביימים סצנת אלימות כלפיהם, לכאורה על ידי אנשי ימין.

העובדות: בדיקה שערך העיתונאי העצמאי דניאל עמרם העלתה כי מדובר היה בצילומי תכנית סאטירה בערבית של ערוץ "מכאן" מבית תאגיד השידור הישראלי. בערוץ 14 לא הסירו את הפרסום גם לאחר החשיפה.

השבועית של אלדד יניב: העובדות נפלו בתרגום

בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 אמר אלדד - "המחנה שלי" - יניב כי "רק היום ארצות הברית הודיעה שכנראה בחגים ישראלים נכנסים בלי אשרה לאמריקה".

העובדות: נתניהו הוא זה שאמר שבספטמבר ישראל צפויה להיכנס לרשימת המדינות הפטורות מויזה, אך דובר משרד החוץ האמריקאי התייחס לדברים והסביר שישראל לא עומדת בשלב הזה בקריטריונים לפטור מויזה. לא ברור על איזו הודעה אמריקאית בדיוק הסתמך יניב. פייק ניוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully