וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור לנדנברג חוזר לחדשות 13 וימונה לסמנכ"ל התוכן

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 11:04

לנדנברג, כיום ראש מערכת החדשות בוואלה, ישמש כסמנכ"ל התוכן של חדשות 13, בה שימש בעבר כעורך המהדורה המרכזית

ליאור לנדנברג, ראש מערכת החדשות באתר וואלה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן של חדשות 13. הוא יחליף בתפקידו את רותם דנון.

לנדנברג (45) שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים בעיתון מעריב, ולאחר מכן במגוון תפקידים בחדשות עשר, בין היתר כמנהל התוכן ורכז הכתבים. בתפקידו האחרון בחברה שימש 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית של חדשות עשר, וליווה את האיחוד של חברת החדשות עם רשת 13. בשנתיים האחרונות שימש כמנהל מערכת החדשות בוואלה.

ליאור לנדנברג. אלי דסה, מערכת וואלה! NEWS
ליאור לנדנברג/מערכת וואלה! NEWS, אלי דסה

ליאור לנדברג מסר: "אני שמח לחזור ולעבוד בחדשות 13 עם נבחרת העיתונאים הטובים בישראל. זאת תקופה חשובה להיות בה עיתונאי, ואני מאמין וגאה בכיוון שאליו חדשות 13 צועדת. יאללה בואו נלך להביא סיפורים".

עורך וואלה ערן טיפנברון מסר: "קיבלתי בצער את הודעתו של ליאור לנדנברג על רצונו לסיים את התפקיד ואת עבודתו בוואלה. ליאור הגיע לפני כשנתיים ובתקופתו מערכת החדשות של האתר הפכה למקצועית, אפקטיבית וממוקדת מטרה כפי שלא היתה מעולם. אני מודה לו מקרב לב על המסירות והמקצועיות שבה הוביל את הערוץ, ועל השותפות המוצלחת בדרך. נאחל לו כולנו בהצלחה בהמשך דרכו".

מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד מסר: "אני מודה לרותם על תקופתתו כסמנכ"ל ושמח שהוא נשאר איתנו. ואנו שמחים שליאור חוזר הביתה למקום שהוא אוהב ואוהב אותו ובטוח שיהווה תוספת כוח משמעותית לחברה".

עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים מסר: "כבר מתגעגעים גבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully