וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי נמוך שיש: התשובה הבריונית של כתב חדשות 12 לענת קם

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 14:34

הביקורת על ההפיכה המשטרית מגיעה לאירועי יום הזיכרון ואיתה הנרטיב שמאמצים חלק מכתבי החדשות. ענת קם כינתה את ירון אברהם "אנטי עיתונאי", וזכתה לתגובה בוטה: "תסכול פנימי משווע מטראומת השנתיים בכלא נווה תרצה". מכאן העסק רק התדרדר עוד יותר

ענת קם , ירון אברהם. צילם מסך, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ענת קם , ירון אברהם/עיבוד תמונה, צילם מסך, ראובן קסטרו

תיאור סטנדרטי לכאורה בחדשות 12 של ההכנות הממשלתיות למחאה המתוכננת באירועי יום הזיכרון והעצמאות הצליח לייצר מתח בין אלו שקוראים לדיווח עובדתי, לבין אחרים שנראה כי מאמצים לפעמים את השפה התעמולתית של הממשלה.

ענת קם, כיום עורכת ב"הארץ", צייצה מוקדם יותר אודות הכתבה בנושא של ירון אברהם: "כמה לא מפתיע שהאנטי עיתונאי שהביא את הדיווח משתמש במונח 'פרובוקציה'. אז חידוד: לרוץ בעירום למגרש בגמר הצ'מפיונס - פרובוקציה. מחאה של אזרחים אכפתיים בטקס שאמור להיות ממלכתי אבל נגוע עד היסוד בפוליטיקה ואינטרסים - לא פרובוקציה".

בתגובה, כתב אברהם: "האנטי עיתונאי התלבט אם לספור אותך ולתת לך לגיטימציה כלשהי אחרי שהורשעת בריגול חמור במעשים שעלולים היו לפגוע באינטרסים חיוניים של המדינה, אבל בסוף החליט להציע לך בנחמדות לפנות לסיוע, כזה שישחרר אותך סופסוף מתחושת הקנאה התמידית, התסכול הפנימי המשווע וטראומת השנתיים בכלא נווה תרצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully