וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שנים: מהפך במכירת נכסי הפרסום של תאגיד השידור

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 20:59

קבוצה בבעלות המפיק בני מנשה ואיש העסקים עידן רדושינסקי זכו במכרז למכירת הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, במקום חברת טארגט שהחזיקה בברז מאז הקמתו. נכסי התאגיד בפרסום בטלוויזיה ובכלל תחנות הרדיו של התאגיד עומד על כ-120 מליון שקל בשנה

קבוצה בבעלותם של המפיק בני מנשה ואיש העסקים עידן רדושינסקי זכו במכרז למכירת הפרסום של תאגיד השידור הציבורי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הקבוצה, תחת השם "כאן פרסום" של קופת תל אביב כרטיסים ומופעים בע"מ מורכבת מ-(30%) אי-אם-בי אקטיב בע"מ (30%) ובי קונטנט בע"מ (40%).

הקבוצה, תחת המנכ"לית מיכל דבורצקי וסמנכ"ל המכירות גלי גוטליב, תחליף את חברת טארגט אחרי 6 שנים בהן הן ניהלו את נכסי הפרסום של כאן. בחברה אישרו את הפרטים והמהלך ייצא לפועל בחודשים הקרובים. נכסי הפרסום של התאגיד בטלוויזיה ובכלל תחנות הרדיו של התאגיד עומד על היקף של כ-120 מיליון שקל בשנה.

עם הקמתו של תאגיד השידור הישראלי "כאן" זכתה טרגט מרקט" במכרז למשווק הבלעדי של זמן הפרסום בכלל ערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו - סה"כ 13 תחנות רדיו ו-2 ערוצי טלוויזיה. הפעילות מנוהלת באמצעות חברת הבת טרגט ספיריט. לפי אתר החברה, במהלך חמש השנים שחלפו שיווקה טרגט ספיריט כ- 20,000 קמפיינים בשווי כולל של כ-600 מיליון שקל.

כנס תמיכה של ארגון העיתונאים בתאגיד השידור. ראובן קסטרו
כנס תמיכה של ארגון העיתונאים בתאגיד השידור/ראובן קסטרו

הזכייה היא לשנתיים עם אופציה של התאגיד להארכה של עד 4 שנים נוספות, על פי תנאי המכרז.

נושא הפרסום בתאגיד עלה לאחרונה לכותרות במסגרת תוכנית של קרעי לאסור על פרסומות וחסויות והפרטת תדרי הרדיו של התאגיד. האיסורים וההגבלות ששר התקשורת מנסה לקדם בחוק ההסדרים יגדעו כ-13% מהכנסותיו השנתיות של התאגיד - בסך 100-80 מיליון שקל - וכן יכשירו את השטח להקמת תחנת רדיו ימנית ומתוקצבת שתתחרה ברשת ב'. זאת לאחר שהתוכנית לקיצוץ התקציב הכולל של התאגיד הוקפאה לאחרונה.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully