וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדורות השבט, מינוס גדי טאוב

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 13:05

פיצוץ רדיופוני בין גדי טאוב ליוצר "מדורות השבט" שעלתה בכאן, הוביל לדרישה של טאוב להסירו מהסדרה בה השתתף. הפקת התוכנית לוואלה! ברנז'ה: "שמחים על דרישתו ושנחסך מאיתנו הצורך לפרוש בפני הצופה את הגיגיו המשמימים והנדושים"

גדי טאוב/גלי ישראל

הסדרה הדוקומנטרית "מדורות השבט" שעלתה אתמול (שני) בכאן 11 ומספרת את סיפור שלושים השנה האחרונות בישראל - הופכת לחומר נפץ בעיני תומכי ההפיכה המשטרית. בסדרה, כך לפי יוצריה, מוצג סיפורה של ישראל בדור האחרון: מרצח רבין ועד המהפכה המשפטית.

"מדינת ישראל מורכבת משבטים, כל שבט וסיפורו, סיפור שהופך לאמת ההיסטורית שלו. לאורך ההיסטוריה האמיתות מתנגשות זו בזו, בתוך סיר הלחץ של החברה הישראלית, עד להתפרצות בלתי נמנעת", כך מתוך הסדרה, אותה יצרו וביימו דוקי דרור ונפתלי גליקסברג.

אחד המרואיינים לסדרה היה מגיש רדיו "גלי ישראל" המזוהה עם משפחת נתניהו גדי טאוב. טאוב אף הגיע לפרמיירה של השקת הסדרה, ולפי הפקת התוכנית, מיד אחריה ביקש לראיין את אחד מיוצריה בתוכניתו. אלא שעם תחילת הראיון הבין דרור שנקלע למטר צעקות ולטענות כי "הסדרה היא 'פוסט ציונית' ו'אנטי נתניהו' (האזינו לשיחה המלאה).

מתוך הסדרה "מדורות השבטים", כאן 11. תאגיד כאן
מתוך הסדרה "מדורות השבטים", כאן 11/תאגיד כאן

"ערכתם את זה ככה שדבר מוביל לדבר"

"מי שרואה את הסדרה יכול לחשוב שרבין נרצח בגלל ההסתה של בנימין נתניהו, למשל. כי לא בחרתם להראות את בנימין נתניהו אומר למפגינים 'הוא לא בוגד'. בחרתם להראות איזה משהו שנראה קיצוני, ערכתם את זה ככה שדבר מוביל לדבר. נתניהו הקיצוני, רבין נרצח וכך איבדנו את השלום. בגלל יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין ובנימין נתניהו", אמר טאוב.

עוד הוסיף כי "הסדרה היא תעמולה שמאלית שבה אתם מסדרים נרטיב שבגללו השלום לא השגנו אותו בגלל שלושה גיבורים רעים של הפרק שלכם : ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר, ובנימין נתניהו. הסדרה הזאת... אדון דוקי דרור, אני הסטוריון, אני הסטוריון ואתם מסלפים את ההסטוריה של ישראל בשירות הנרטיב שמנחם את השמאל שגורם לאנשים האלה להרגיש שהם היו הטובים ואותם אתם מלטפים על ידי זה שאתם עושים דמוניזציה לא מוצדקת ולא מבוססת של הימין ואתם עושים את זה בגוף שידור ציבורי על חשבוננו! אתם עושים תעמולה של צד אחד שמתחזה לדוקומנטריה".

בסוף "השיחה" ביקש טאוב מדרור "אתה תהיה מופתע אם אני אתחרט שאני השתתפתי בזה, אני יכול לבקש עדיין שיוציאו את הקטעים שלי?".

מהפקת התוכנית נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אנחנו שמחים על דרישתו של טאוב ושנחסך מאיתנו הצורך לפרוש בפני הצופה את הגיגיו המשמימים והנדושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully