וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באישור רה"מ: נשים וילדים נהרגו"; הדיווח המניפולטיבי של חדשות 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 22:35

כותרות המהדורה המרכזית שעסקו במבצע הצבאי ודיווחו על ההרוגים בהפצצת חיל האוויר בעזה, לווו בכיתוב שהאשים את ראש הממשלה בהריגה, ותורגמו לאתרים בינ"ל. שר התקשורת קרעי: "הציבור לא מעוניין בסניף של ה- BDS". חדשות 13: "מתנצלים"

שוב תקלה, שוב חדשות 13: כיתוב בכותרות המהדורה עם תחילתה האשים - לפחות באופן ניסוחו - את ראש הממשלה נתניהו בהריגת נשים וילדים במהלך המבצע הצבאי בעזה.

את קידום האייטם - כשלעצמו לגיטימי, שדן במחיר שמשלמים חפים מפשע בעזה על החיסולים הממוקדים - ליווה "סופר" עם הטקסט "באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית".

במקביל, הצילום תורגם לאתרים פלסטינים בינ"ל כאישור ציוני לביצוע פשעי מלחמה.

הצילום עורר לא מעט תגובות קשות ברשתות החברתיות. שר התקשורת שלמה קרעי מסר: "כשדיברתי על מגוון דעות, לא התכוונתי לפתיחת סניף של ה-BDS בתוך ערוץ תקשורת ישראלי. בקרוב, מי שחושב שהציבור בישראל מעוניין בסניף של ה- BDS, עומד להתבדות. אפתח את השוק למגוון ולתחרות, הציבור לא יהיה שבוי בידי הערוצים הקיימים, הם יהיו שבויים שלו, והתוכן בהתאם".

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו"

האייטם, והשימוש שעשו בו גורמים אנטי-ישראלים

דיווח שגוי בחדשות 13. צילום מסך, צילום מסך
דיווח שגוי בחדשות 13/צילום מסך, צילום מסך
אתרים פלסטינים. צילום מסך, צילום מסך
הכיתוב הבעייתי/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully