וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האיום בתביעה: מיקי רוזנטל מתנצל בפני איילה חסון

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 14:41

"שי נשר לא גנב ממני ואני מתנצל בפניו על השימוש במילה הזו. מכאן עולה שגם איילה חסון אינה גנבת, ברם הביקורת שלי על הפרסום שלה ועל העיתונות שהיא עושה - תקפה ועומדת בעינה", כתב חבר הכנסת לשעבר ברשתות

אחרי שהאשים את הזוג איילה חסון ובעלה שי נשר בגניבת כספים, וזכה למכתב איום בתביעה דיבה, חה"כ והעיתונאי לשעבר מיקי רוזנטל מתנצל על הדברים.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, כתב רוזנטל: "אני מבקש לתקן טעות ולהתנצל. בימים האחרונים האשמתי את שי נשר בגניבה, כדי לסבר את האוזן ביחס לביקורת לגיטימית שלי על הדרך שפועלת בה רעייתו - איילה חסון. גניבה היא עבירה פלילית ואילו בין מר נשר לביני היה סכסוך עסקי. אני עדיין עומד על דעתי, ששי נשר נטל מעסקינו המשותפים שלא כדין כספים בהיקפים גדולים, ברם בניגוד למה שאמרתי ופרסמתי לא התנהלה בינינו בוררות כהגדרתה בחוק, אלא הליכי פישור, שבסופם קיבלו מנהלי "קשת" חלק ניכר מטענותי נגד נשר והחליטו למסור לידי את ההפקה וזכויות היוצרים של התכנית "בולדוזר", שהיתה עד אז בבעלות משותפת של נשר ושלי. במקביל, ביקשו ראשי "קשת" שלא אתבע אותו. נשר לא גנב ממני ואני מתנצל בפניו על השימוש במילה הזו. מכאן עולה שגם איילה חסון אינה גנבת, ברם הביקורת שלי על הפרסום שלה ועל העיתונות שהיא עושה - תקפה ועומדת בעינה".

מיקי רוזנטל, אילה חסון. יונתן זינדל, פלאש 90
מיקי רוזנטל, אילה חסון/פלאש 90, יונתן זינדל

כזכור, בשבוע שעבר טען רוזנטל בתוכניתו של רביב דרוקר בערוץ 13 כי מגישת תאגיד השידור אילה חסון ובן זוגה המפיק שי נשר "גנבו ממנו 200 אלף שקל". לדבריו, "אירית אמבר, המפיקה דאז של הזכיינית קשת מונתה כבוררת, ו"קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי... נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו".

רוזנטל סיפר זאת בחדשות 13, בה הגישה עד לאחרונה חסון תוכנית, כהמחשה, כך לדבריו, "ל"שיטות העיתונאיות הנלוזות שלה... סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון 'תחקיריה'". מאוחר יותר גם צייץ זאת ברשתות החברתיות.

חסון בתגובה השיבה לו: "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, ואתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".

לאחר יומיים נשלח מטעם חסון מכתב איום לרוזנטל, בו דרישה להתנצלות גורפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully