וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גוטליב לשר התקשורת: "זה הזמן להשתיק את שידורי הערוצים 11, 12 ו-13"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 9:40

בפנייתה לשר קרעי שבו טענה כי יש לו סמכות לעשות זאת בעת חירום בעורף. "בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי על ידי ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו", כתבה. קרעי: "יקרה, לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם"

בווידאו: טלי גוטליב: “וואלה שטופי מוח, יש להם סיבה לחשוש ממני”/צילום: רוני כנפו

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) אמרה הלילה (ראשון) כי "יש להשתיק את שידורי הערוצים 11, 12 ו-13". זאת, במסגרת ציוץ בו פנתה לשר התקשורת שלמה קרעי שבו טענה כי יש לו סמכות לעשות זאת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף. "בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי על ידי ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו", כתבה.

בציוץ לא ציינה גוטליב סיבה נקודתית לביצוע המהלך, אך ייתכן שהדבר קשור לסיקור התקשורתי של מבצע "מגן וחץ", שתם אתמול בהפסקת האש שהוכרזה ב-22:00 בערב. "טלי יקרה", הגיב שר התקשורת, "גם הלב שלי רותח, אבל לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם, גם אם הם חוצים את הגבול ולעיתים מבלבלים בין אויב לאוהב. הפתרון הוא הרפורמה שלי בתקשורת, שבה הכוח היחיד נמצא בידי הצופים. הם קובעים. הם מרימים או מורידים שידורים. רק הם".

טלי גוטליב, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
גוטליב נואמת במליאת הכנסת, לפני כשבועיים/ראובן קסטרו
ציוץ של ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) בו היא קוראת לשר התקשורת שלמה קרעי להשתיק את ערוצים 11, 12 ו-13. מתוך הטוויטר של ח"כ גוטליב, צילום מסך
הציוץ של גוטליב/צילום מסך, מתוך הטוויטר של ח"כ גוטליב

דבריה של גוטליב נתקלו בביקורת חריפה, אף של אישים מן הצד הימני של המפה הפוליטית. "לא", כתבה הפעילה לגירוש מבקשי מקלט מדרום תל אביב שפי פז. "הימין תמיד בעד חופש הדיבור. הימין לא סותם פיות. הציבור מספיק חכם להצביע עם השלט". גם העיתונאי אראל סג"ל הביע מורת רוח. "טלי זה ציוץ אומלל", הגיב. אסור לפגוע בחופש הביטוי אפילו לא בקטע של עידנא דריתחא. כי אני יודע שאת נגד סתימת פיות. נאבקים על האמת וצדקת הדרך בלי לפגוע בחופש הביטוי של היריבים. אנחנו לא בולשביקים".

דבריה של גוטליב מגיעים לאחר הצהרתה ש"השמאל בגד במדינת ישראל" במסגרת הפגנת תמיכה במהפכה המשפטית בנתניה לפני כחודש, ולאחר שהאשימה את נשיאת העליון בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים, בו נרצחו שלושה בני אדם. על אמירה זו נענשה בידי ועדת האתיקה של הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully