וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחווארה אנחנו מרגישים פחות מאויימים"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 11:04

"לדחוף למישהו מגפון בפול ווליום זה יותר גרוע מלתת לו אגרוף לפנים - זה היה על גבול הלינץ", מספר לוואלה! ברנז'ה צלם ערוץ 14 לאחר שהופרע על ידי מפגינים במהלך סיקור הפגנת הזעם בבני ברק. ערוץ 14: "מעמידים לרשותו צוות משפטי שיגיש תביעות אזרחיות"

"הצוות שלנו הותקף על ידי עשרות ביריונים מופרעים במקלות, נזרקו לעברם חפצים ונעשה שימוש במגפונים לתוך האוזניים שלהם"

"עברנו הרבה הפגנות כאלו. אני הרבה שנים במקצוע. ראינו הכל אבל באמת זה בעיקר עצוב, בחאוורה אנחנו מרגישים פחות מאויימים. ולאלה שטוענים שלא היתה אלימות פיזית - לדחוף למישהו מגפון בפול ווליום זה יותר גרוע מלתת לו אגרוף לפנים - זה היה על גבול הלינץ, זה עצוב שכמה עשרות אנשים לא נותנים לנו לשדר", כך אומר הצלם אמיל מושאלוב, שהופרע אתמול (רביעי) בזמן שידור מההפגנה בבני ברק יחד עם כתב ערוץ 14 עתי שלו. מושאלוב הגיש הבוקר תלונה במשטרה.

מערוץ 14 נמסר כי "הנהלת ערוץ עכשיו 14 מגנה בחריפות את האלימות של מפגיני השמאל שתקפו והיכו את כתב הערוץ עתי שלו ואת הצלם אמיל מושאילוב, במהלך סיקור הפגנה הערב בבני ברק. הצוות שלנו הותקף על ידי עשרות ביריונים מופרעים במקלות, נזרקו לעברם חפצים ונעשה שימוש במגפונים לתוך האוזניים שלהם. האנרכיסטים אף כיתרו את הכתב ואת הצלם ולא איפשרו להם להעביר את הדיווחים מהארוע. האלימות כלפי הצוות שלנו נמשכה כשעתיים וחצי ורק בחסות כוח משטרה הם חולצו מידי מהביריונים... אנו דורשים ממפכ"ל המשטרה ומכל רשויות החוק לפעול לאלתר להעמיד לדין את הביריונים האלימים".

עוד אמרו בערוץ כי בכוונתם להעמיד החל מהיום צוות משפטי שיגיש תביעות אזרחיות "כנגד הפורעים שתקפו את הצוות המסור שלנו".

גם בארגון העיתונאים התייחסו להפרעות בשידור: "אנו רואים בחומרה ומתנגדים בכל תוקף להתנהגות מפגינים ששיבשו את השידור של כתב ערוץ 14. מצב שבו צוות תקשורת זקוק להגנת המשטרה כדי לבצע את עבודתו אינו מתקבל על הדעת. אנחנו קוראים לכל המפגינים, בעד ונגד, שלא להפריע לתקשורת לעשות את תפקידה במדינה דמוקרטית", נמסר מטעם הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully