וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר התנה את המשך ההגשה בהפקתו - בחדשות 13 נענו

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 15:19

המשמעות: חדשות 13 הפקיעו מידיהם את רצועת "אזור בחירה" שהייתה תחת שליטתם התקציבית. דרוקר ייהנה משולי רווח גדולים יותר, זאת בנוסף לחוזה עם רשת 13 ולהפקת "המקור"

רביב דרוקר אזור בחירה. "אזור בחירה" רשת 13, צילום מסך
רביב דרוקר אזור בחירה/צילום מסך, "אזור בחירה" רשת 13
לפי גורמים בחדשות 13, הדרישה של דרוקר הוצגה במסגרת המשא ומתן שניהל על הסכמתו "לרדת" לשעה מוקדמת יותר, ולפנות את המשבצת של לפני החדשות לגיא לרר, שכזכור חתם על הסכם לשלוש שנים

"עיתונות חופשית" מסתבר, עולה כסף, והרבה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי במסגרת המשא ומתן של רביב דרוקר על המשך הגשת "אזור בחירה" לאחר עזיבת איילה חסון, דרש דרוקר להפיק עצמאית את התוכנית.

לפי גורמים בחדשות 13, הדרישה של דרוקר הוצגה במסגרת המשא ומתן שניהל על הסכמתו "לרדת" לשעה מוקדמת יותר, ולפנות את המשבצת של לפני החדשות לגיא לרר, שכזכור חתם על הסכם לשלוש שנים.

המשמעות בפועל היא קודם כל כלכלית - עבור דרוקר, שייהנה משולי רווח גבוהים יותר. כזכור, דרוקר נהנה כבר ממשכורת מטעם חדשות 13 ומהרווח שנגזר מהפקת "המקור". כעת, לפי הערכות בתעשייה הוא ירוויח כ-10 אלף שקלים נוספים מכל יום צילום והגשה.

גורם בחברה הביע באוזני וואלה! ברנז'ה תרעומת על ההחלטה ואף הביע פליאה על החלטת הנהלת חדשות 13 שכן היא מעמידה לרשות דרוקר אולפן, צוותים, כתבים ושירותים נוספים. גם רפי רשף בקשת 12 ואמנון לוי מפיקים עצמאית את תוכניתם, ודרוקר - בדומה לרשף עם "אינטימי" - חולש על תוכנית נוספת בערוץ, אף היא בהפקת "דרוקר גורן תקשורת בע"מ" - "המקור".

לפני כשנה וחצי דווח בוואלה! ברנז'ה על משא ומתן שמנהל דרוקר עם תאגיד השידור, שהציע לו בזמנו כ-10 מיליון שקל לשנה עבור מעבר לפלטפורמת כאן 11. גם אז שיחק התקציב - כמעט חסר תקדים במנחי השוק המקומי - תפקיד מרכזי בשיקולים.

בחדשות 13 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully