וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועית: הסיפור הזה מטורף, אבל למרבה הצער לא נכון

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 14:25

אסטרטג מפלגת "עוצמה יהודית" קבע שהיה רמדאן שקט, סביר שמשפחת די ז"ל הייתה חושבת אחרת; מתי באמת צולמה התמונה המקסימה של החרדי שמסייע לחילוני מההפגנה בבני ברק. וגם, אחרי פגרה בת שבוע, תת-המדור אלדד - "המחנה שלי" - יניב עושה קאמבק

עוד שבוע שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" מרכזים את מיטב הפשלות מהעת האחרונה של העיתונאים ואנשי התקשורת, שלא בדיוק נצמדו לעובדות. והפעם: מנה גדושה של פייקים ממגוון הערוצים והרשתות החברתיות על כלל הנושאים הבוערים שהיו על סדר היום בעת האחרונה. וגם, שובו למוטב של אלדד יניב.

עוצמה יהודית, חולשה בעובדות

נבו כהן, אסטרטג מפלגת עוצמה יהודית, אמר בתכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12, שלא היו פיגועים ברמאדן האחרון. הוא חזר על כך מספר פעמים.

העובדות: במהלך הרמדאן האחרון היו בישראל פיגועים רבים, ביניהם פיגוע הירי בצומת חמרה. בפיגוע נרצחו לאה (לוסי) די בת 48 ובנותיה, רינה בת ה-15 ומאיה בת ה-20, תושבות אפרת.

מבורך, אבל לא ממש שינוי

כתב חדשות 13 אלמוג בוקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שינוי חשוב ומבורך: ראש הממשלה נתניהו מעדכן רשמית על הפסקת אש".

העובדות: אין זו הפעם הראשונה שמעדכנים את הציבור באופן רשמי על הפסקת אש. במבצע האחרון בעזה, "עלות השחר", ראש מערך ההסברה הלאומי מסר הודעה רשמית על הפסקת האש שהוסכם עליה. בשני המקרים ההודעה יצאה מטעם גורם במשרד ראש הממשלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הטיפול המסור של יעל צין

למחרת הפגנת המחאה בבני ברק, אשת התקשורת והפאנליסטית יעל צין העלתה תמונה לחשבון הטוויטר שלה בה נראים אדם חרדי וחילוני מתחבקים וכתבה: "אמש איש שמאל בא להפגין בבני ברק וחש שלא בטוב, מיד מתנדב מד"א חרדי העניק לו טיפול מקצועי מסור".

העובדות: מדובר בתמונה שפורסמה ביולי 2021 של חובש מד"א שעל פי הנכתב ב"סטטוסים מצייצים" הוא עזר לחסר בית בתל אביב עם מזון וחיבק אותו.

מי (באמת) מתנגד לקרן הארנונה?

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל התייחס השבוע לסוגיית קרן הארנונה וטען כי: "כל תל אביב ורמת גן שיש להם ים משרדים והן במרכז הארץ, הן בצנטרום ומרוויחות את כל הכסף, מתנגדות עכשיו".

העובדות: לא רק רשויות במרכז הארץ מתנגדות לקרן הארנונה. ישנן לא מעט רשויות בפריפריה המתנגדות למהלך כמו אילת, באר שבע, טבריה אשדוד ועוד.

פה זה דווקא כן אירופה

לקראת סוף מבצע "מגן וחץ" התראיין יועץ התקשורת משה דבי באולפן חדשות 12 וטען כי: "אין לחץ על ישראל, גם לא מאירופה".

העובדות: במהלך אותו הערב יצאה מהאיחוד האירופי הטענה הזו: "מודאגים מההסלמה החמורה, קוראים להפסקת אש מיידית"

אנרגיה מתחדשת

איש התקשורת נועם פתחי הציג בתכנית "חדשות שישי" בכאן 11 את מה שלטענתו הוא קוריוז והסביר כי: "מובילת מחאת השפחות במחאות קפלן הסיטה את כל האנרגיה שלה לחוק הארנונה".

העובדות: עקבנו אחרי ציוציה של מורן זר קצנשטיין מייסדת "בונות אלטרנטיבה" בשבוע האחרון. להלן הממצאים: מתוך 19 ציוצים ראשיים/ריטוויטים, יש רק ציוץ אחד העוסק בקרן הארנונה, וציוץ נוסף שהוא תגובה לינון מגל. דרוש פיזיקאי להסבר האנרגטי המחודש.

שובו של אלדד יניב

אחרי שבוע פגרה, אלדד - "המחנה שלי" - יניב טען בתכנית "הפטריוטים" כי "בית משפט עליון קבע שבנט הקים לעצמו בניגוד לחוק בית ברעננה שהקימו סביבו חומה כאילו זה בית ראש הממשלה, נגד החוק, נגד הכללים, בלי אישורים".

העובדות: בניגוד לדברי יניב בית המשפט העליון לא קבע שבנט הקים לעצמו בית ברעננה בניגוד לחוק. בנט התגורר בביתו ברעננה עוד לפני שהפך לראש הממשלה. ראוי לציין גם כי בית המשפט העליון מתח ביקורת על התנהלות המדינה בסוגיית שיפוץ הבית לצרכי אבטחה ולא על בנט עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully