וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-25 למצעד הגאווה בת"א: קמפיין בינ"ל חסר תקדים בניו יורק ולונדון

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 13:44

עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו ומשרד התיירות יוצאים בקמפיין בין-לאומי לקראת סופ"ש הגאווה הגדול אי פעם בתל אביב-יפו. הקמפיין יוקרן על מסך ענק בטיימז-סקוור במרכז ניו יורק, ובמסכים בתחנות המטרו המרכזיות בלונדון, ווטרלו וליברפול

בווידאו:קמפיין מצעד הגאווה/אדלר חומסקי
הקמפיין מתחיל בליקוי מאורות חשוך, שמתוכו עולים אורות הצבעי הגאווה המאירים את הנוף התל אביבי ומוקדיה המרכזיים של העיר

עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו יוצאת בימים אלה בקמפיין בין-לאומי חדש בשיתוף משרד התיירות, לקראת סוף-שבוע הגאווה הגדול אי פעם, במסגרתו יתקיימו בעיר מצעד הגאווה, מסיבת ענק בהשתתפות אמנים ו-DJ מהארץ ומהעולם, ושלל אירועים ומסיבות, המציינים את חגיגות השנה ה-25 למצעד התל אביבי.

הקמפיין, שכותרתו "Lights On!" (חברת הפרסום: אדלר חומסקי; רכש המדיה: Mediacom) יוקרן על מסך ענק בטיימז-סקוור במרכז ניו יורק, ובמסכים בתחנות המטרו המרכזיות בלונדון, ווטרלו וליברפול סטריט. הקמפיין מתחיל בליקוי מאורות חשוך, שמתוכו עולים אורות הצבעי הגאווה המאירים את הנוף התל אביבי ומוקדיה המרכזיים של העיר.

בעיר עולם אומרים כי מטרת הקמפיין היא להדגיש את מחויבותה של העיר תל אביב-יפו בקידום זכויות להט"ב והיותה אחת מהערים המובילות בעולם בנושא. כמו כן, לעודד תיירים מכל רחבי העולם להגיע לאירועי הגאווה הגדולים שהתקיימו בעיר אי פעם כשבשיאם מצעד הגאווה שיתקיים ביום חמישי 8 ביוני ברחובות העיר והמסיבה המרכזית שתתקיים בפארק גני יהושוע ביום שישי 9 ביוני.

קמפיין עיר עולם לסופ"ש הגאווה. עיריית תל אביב,
קמפיין עיר עולם לסופ"ש הגאווה/עיריית תל אביב

ראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי: "אני שמח לציין גם השנה את אירועי חודש הגאווה, בראשם מצעד הגאווה, שחוגג השנה את שנתו ה-25. בימים אלו אנו עולים בקמפיין בין-לאומי בלונדון ובניו יורק, המשקף את ערכיה הפלורליסטיים של תל אביב-יפו ומזמין את אזרחי העולם לצעוד ולחגוג אתנו. בכל שנה מצעד הגאווה מביא את מספר התיירים הגדול ביותר לעיר, כאשר אותם תיירים, שנחשפים לעיר ליברלית ושוויונית, הופכים בסופו של דבר לשגרירים הכי טובים שלנו ברחבי העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קמפיין עיר עולם לסופ"ש הגאווה. עיריית תל אביב,
קמפיין עיר עולם לסופ"ש הגאווה/עיריית תל אביב

סמנכ"ל השיווק במשרד התיירות, פיני שני: "משרד התיירות תומך בשיווק אירועי הגאווה בתל-אביב באמצעות הלשכות שהוא מפעיל ברחבי העולם, וגם מארח בלוגרים גאים, שישתפו את מיליוני העוקבים שלהם בחוויות הביקור בישראל ומהאווירה הליברלית בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully