וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי תלונות לרשות השנייה על ערוץ 14, שהודף: "אף אחד לא ישתיק עיתונאים"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 12:52

בעקבות ההתבטאויות בתוכנית בערוץ 14 ביחס לפיגוע בגבול מצריים, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוציאה הפרה לכאורה לערוץ. תגובת ערוץ 14: "לא נהסס לבקר את צה"ל. נמשיך באג'נדה הברורה והנחרצת להגן על כוחותינו"

בעקבות ההתבטאויות בתוכנית בערוץ 14 אתמול (ראשון) ביחס לפיגוע בגבול מצריים, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוציאה הפרה לכאורה לערוץ 14. ברשות מעדכנים כי למעלה מ-2000 תלונות הגיעו בנושא לנציב קבילות הציבור ברשות.

כזכור, פרשני ושדרני ערוץ 14 רמזו אתמול לאחר הפיגוע על גבול מצרים כי הסיבה לפיגוע הייתה יחסים בין שני הלוחמים שנהרגו. "בוא, גם את זה צריך לשים על השולחן, לוחם ולוחמת לבד, 12 שעות בלילה... בבוטקה מטר על מטר, יש פה טעם לפגם, אם כבר בחרתם לשים שם גדוד מעורב, יש פה חוסר מקצועיות... יש פה זלזול בערכי הצבא, יש פה אג'נדות שמאל מטורפות, אנחנו פשוט פוחדים להגיד את זה, כל זה יש פה. אבל זה חוסר אחריות וזה גורם לפגיעה בחיילים".

מערוץ 14 נמסר בתגובה כי "הערוץ ימשיך באג'נדה הברורה והנחרצת שלו להגן על כוחותינו - חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון. דווקא משום כך, לא נהסס לבקר את צה"ל על התנהלות כושלת ולא מקצועית. צר לנו ש"גורם ביטחוני בכיר" מתדרך ומגדיר ביקורת עניינית כ'אירוע חמור'.

"מובילי הקמפיין האנטי דמוקרטי לסגירת ערוץ 14, משתמשים כעת, באופן מביש תוך סילוף הדברים, בזכרם הקדוש של חללי צה"ל לטובת סתימת פיות. במדינה חופשית המקדשת את חופש הביטוי, אף אחד לא ישתיק עיתונאים מלהביע את עמדתם, בטח כאשר היא נאמרת בכבוד ומתוך דאגה כנה לבנינו ובנותינו הלוחמים.

"אנחנו שולחים שוב, חיבוק גדול למשפחות היקרות שאיבדו את יקיריהן בתקרית הקשה בגבול מצרים. יהי זכרם של הנופלים ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully