וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ערוץ הספורט על מאמן הנבחרת ובנו האוטיסט: "אל תיראו פתטיים"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 12:10

סערה בעקבות דבריו של פרשן ערוץ הספורט רז זהבי, שהעביר ביקורת על כך שמאמן הנבחרת עד גיל 20 אופיר חיים מבליט יתר על המידה את נושא בנו שנמצא על הרצף האוטיסטי

פרשן ערוץ 5 לעג לאוטיזם/צילום מסך
"אתה בכלל יודע מה זה להיות הורה לילד עם צרכים מיוחדים ולהיאבק כל הזמן, כל דקה מהרגע שהוא נולד, כל הזמן לדאוג לו בהווה ובעתיד?"

סערה בעקבות דבריו של פרשן ערוץ הספורט רז זהבי, בנוגע להתנהלותו של מאמן נבחרת הכדורגל עד גיל 20, אופיר חיים. לחיים יש ילד בן 21 המוגדר כאוטיסט בתפקוד נמוך, ובמהלך אליפות העולם האחרונה העניק חיים לנושא חשיפה ובמה ומדבר עליו כבר כמה שנים בצורה פתוחה וחושפנית.

בשבוע שעבר, במהלך ראיון שקיים זהבי עם המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג, הוא העביר ביקורת על כך שהמאמן אופיר חיים מבליט יתר על המידה, את נושא בנו שנמצא על הרצף האוטיסטי ואמר בין היתר: "אל תאבדו שליטה ואל תיראו פתטיים. למחזר אחרי כל משחק, למחזר ולמחזר, בואו נתקדם קצת. עוד פעם עם הסיפור האישי של אופיר חיים?, כמה אפשר? כל הזמן להבליט את זה ולהראות ולצלם. להראות כל הזמן את השיחות (בין אופיר ובנו, ד"ו), זה כבר מוצה, תחשבו קדימה. יש גם קטע ספורטיבי, אי אפשר להיצמד רק לזה. יש מה שנקרא קצת גבולות, זו נבחרת כדורגל".

התגובות החריפות לדברים החריגים של זהבי, לא איחרו להגיע וברשתות החברתיות נכתבו דברים רבים בנושא. מי שלקח ללב באופן אישי את הביקורת של הפרשן, הוא אבי חיים, אחיו של אופיר חייםשהעלה פוסט חריף מאוד ובו נכתב בין השאר: "זו אינה ביקורת ובדברייך אין ולו טיפה של מקצועיות. להציג את הסיפור האישי ולשים זרקור על ילדים מיוחדים זה פאתטי? לתת תקווה זה למחזר? להראות שיחות מוטיבציה שנותנות כוח אדיר זה מוגזם?".

עוד הוסיף אחיו של המאמן: "אתה בכלל יודע מה זה להיות הורה לילד עם צרכים מיוחדים ולהיאבק כל הזמן, כל דקה מהרגע שהוא נולד, כל הזמן לדאוג לו בהווה ובעתיד?".

ביום חמישי האחרון, עוד ניסה זהבי להבהיר את דבריו, כאשר ניסה להסביר את כוונותיו, במהלך התכנית "5 באוויר", בערוץ הספורט, בה הוא משמש כאחד המגישים, אך גם אחרי ההבהרה עלו ברשתות החברתיות, לא מעט ביקורות ותגובות חריפות כנגד דבריו של הפרשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully