וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל שמידברג - ראש מערכת חדשות וסגן העורך הראשי החדש באתר וואלה!

18.6.2023 / 10:14

שמידברג מכהן כמנהל מחלקת החדשות של רשת הטלוויזיה הבינלאומית i24NEWS ושימש סגן העורך הראשי של העיתון "ישראל היום". מנכ"ל וואלה!: "אריאל מהווה פונקציה חשובה מאוד במערך התוכן שאמור להניע את וואלה בשנים הבאות"

וואלה מודיעה כי העיתונאי אריאל שמידברג ימונה לסגן העורך הראשי ומנהל מערכת החדשות של האתר.

שמידברג (41) משמש כיום מנהל מחלקת החדשות של רשת הטלוויזיה הבינלאומית i24NEWS, המשדרת מישראל לכל העולם חדשות באנגלית, צרפתית וערבית.

קודם לכן מילא שורה של תפקידים בכירים ב"ישראל היום" במשך 15 שנים, ביניהם סגן העורך הראשי, מנהל מחלקת החדשות ומנהל מחלקת הדיגיטל.

אריאל שמידברג. יורי סקוירסקי,
אריאל שמידברג/יורי סקוירסקי

שמידברג, בעל תואר ראשון בתקשורת ובמנהל ומדיניות החינוך מאוניברסיטת תל-אביב, עלה לארץ מארגנטינה בשנת 2001. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בוואלה במהלך יולי.

"אני שמח ונרגש להצטרף לצוות העיתונאי המקצועי והתוסס של וואלה, אחד מכלי התקשורת המשפיעים בישראל. אני מודה לעורך ערן טיפנברון ולמנכ"ל עידן אלרום על האמון וההזדמנות", מסר שמידברג.

"אני רוצה להודות מכל הלב למנכ"ל i24NEWS פרנק מלול, לסמנכ"לית התוכן תמי הראל ולכל הצוות, על התקופה המרתקת, התמיכה והאמון המלא. שמחתי להיות חלק מנבחרת מצוינת שעושה עבודת קודש בהצגת המצב באזורנו באופן מדויק ומאוזן, בשונה מאוד מהתקשורת העולמית".

ערן טיפנברון, עורך וואלה אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של אריאל לצוות של וואלה! זאת תוספת מעולה למערכת החדשות ולאתר כולו".

עידן אלרום, מנכ"ל וואלה, מסר: "הון אנושי הוא אחד המרכיבים החשובים בהצלחה ובהשגת היעדים שלנו. בחרנו את אריאל בקפידה מבין לא מעט מועמדים, בידיעה שזה הפרופיל שאנו צריכים. אריאל מהווה פונקציה חשובה מאוד במערך התוכן שאמור להניע את וואלה בשנים הבאות, ואנחנו מתרגשים לקראת הגעתו".

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully