וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן משתמש בעופר חדד כדי להחזיר את ברדוגו לתחנה הצבאית?

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:30

לפי גורמים המעורים בתוכניותיו של מפקד גל"צ הזמני זקן, השניים נפגשו וההערכה היא כי המהלך נעשה במסגרת הכשרת הדרך להחזרת ברדוגו לשורות התחנה. בתוך כך, בישיבת עורכים ושדרנים סוערת בגל"צ דרשו הנוכחים תשובות באשר להגעת ברדוגו

עופר חדד. חדשות 12, צילום מסך
עופר חדד/צילום מסך, חדשות 12
היום התקיימה בתחנה ישיבת עורכים ושדרנים סוערת, במסגרתה נשאל זקן על ידי אחד העובדים "ומה עם הפיל שבחדר?". בתגובה השיב זקן: "אני לא אומר האם אני מביא את ברדוגו. הכל פה דולף. ופילים יש רק בגן החיות"

מפקד גל"צ הזמני דני זקן הציע לכתב חדשות 12 עפר חדד משבצת בשעות הפריים טיים של התחנה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפי גורמים המעורים בתוכניותיו של זקן, השניים נפגשו לאחרונה וההערכה היא כי המהלך נעשה במסגרת ניסיונות ההרגעה והכשרת הדרך להחזרת יועצו של ראש הממשלה יעקב ברדוגו לשורות התחנה - מהלך שנכון לעכשיו הוקפא. לפי הגורמים, זקן מנסה לשבץ בשעות הבוקר עיתונאים שנתפסים כעיתונאים "לגיטמיים", זאת על מנת לרכך התנגדות עתידית להחזרת ברדוגו הן בשורות התחנה והן מחוץ לה. כזכור, לפני מספר שבועות דווח בוואלה! ברנז'ה גם על מו"מ שמתנהל מול עיתונאי אחר מחדשות 12 - ירון אברהם.

אלא שבתוך כך, היום (ראשון) התקיימה בתחנה ישיבת עורכים ושדרנים סוערת, במסגרתה נשאל זקן על ידי אחד העובדים "ומה עם הפיל שבחדר?" (הכוונה היא לניסיונות החזרתו של יועצו של רה"מ ברדוגו, שעל פניו הוקפאו). בתגובה השיב זקן: "אני לא אומר האם אני מביא את ברדוגו. הכל פה דולף. ופילים יש רק בגן החיות".

נזכיר כי זקן מונה לתפקידו כממלא מקום לחצי שנה, וכי בימים אלו נידון בבג"ץ מינויו, שנעשה בניגוד להמלצות ועדת האיתור המקצועית.

במקביל, בתחנה מקדמים קוד אתי חדש שאמור, לתפיסתם, להסדיר את ההגבלות על הבעת דעות בשידור - אלא שגם בסוגיה זו נערמים קשיים שכן שניים מחברי הוועדה שהוזמנו לנסח אותו התפטרו מתפקידם

לאחרונה פורסם ב"העין השביעית" כי זקן הורה על סיום העסקתם של השדרנים רינו צרור ורזי ברקאי עד לסוף יוני, אלא שימים ספורים לאחר הפרסום הוחלט בגל"צ לבטל את סיום העסקתם מבלי לפרט מה הסיבה. במקביל, בתחנה מקדמים קוד אתי חדש שאמור, לתפיסתם, להסדיר את ההגבלות על הבעת דעות בשידור - אלא שגם בסוגיה זו נערמים קשיים שכן שניים מחברי הוועדה שהוזמנו לנסח אותו התפטרו מתפקידם.

ברקאי וצרור נחשבים לעיתונאים המזוהים ביותר עם גל"צ, ופיטוריהם הם חלק ממהלך כולל ובלתי מוכחש של המפקד הזמני לשינוי פני התחנה. ההערכה היא כי בכוונת ברדוגו וזקן, עד לאחרונה מגישים יחד בתחנת הרדיו הביביסטית "גלי ישראל", לייצר לוח שידורים חדש, ביקורתי פחות לנתניהו.

כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, גם החוזה של עיתונאית "עובדה" חן ליברמן יופסק. עוד נחשף כי עורכת גלובס נעמה סיקולר, הנחשבת לכזו שקיבלה את אישור "בלפור" תשובץ להגשה, בשלב זה כמחליפה, בתדירות גבוהה.

מגל"צ טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully