וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש חוזרת לערוץ 13 - ותתחרה ראש בראש מול גיא פלג

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 18:42

אהריש חוזרת לאחר שבעבר הגישה מספר תכניות ברשת 13 ביניהן "שיחת היום", אלא שהפעם עוברת הרצועה להיות תחת אחריות חדשות 13. לאחרונה פורסם בוואלה! ברנז'ה כי דווקא בחדשות 12 מתקשים לאתר נוסחה מתאימה לרצועה

העיתונאית והמגישה לוסי אהריש מצטרפת לחדשות 13 ותגיש תכנית אקטואליה ב-16:00, כך מודיעה היום (שני) החברה. אהריש חוזרת לערוץ לאחר שבעבר הגישה מספר תכניות ברשת 13 ביניהן התכנית המצליחה "שיחת היום", אלא שהפעם עוברת הרצועה להיות תחת אחריות חדשות 13, ולא תחת רשת. כזכור, מדובר בשתי חברות בעלות מטה ניהולי נפרד. המשמעות עבור אהריש היא שתוכניתה תקבל מעטפת עיתונאית משמעותית יותר.

אהריש כבר הייתה לאחרונה במו"מ עם רשת 13 באשר להגשה ברצועת 17:00, זאת במסגרת השינויים בפרה בפריים שנעשו לאחרונה בערוץ, במסגרתם תחת הקדמת "הצינור" ל-19:00 הוקדמה גם "אזור בחירה" של דרוקר בשעה ל-18:00 ואהריש אמורה הייתה להגיש ב-17:00, אלא שברגע האחרון הוחלט להקדים גם את אמנון לוי, וזה תפס את הרצועה.

בשנים האחרונות הופיעה אהריש מעת לעת גם בתוכנית "אולפן שישי" כפאנליסטית וככתבת.

לוסי אהריש. משה שי, פלאש 90
לוסי אהריש/פלאש 90, משה שי

אהריש תשדר מול המשבצת שפינה לאחרונה אורן ויינגפלד, ותחתיו ישובץ בקרוב כתב המשפט של החברה גיא פלג. לאחרונה פורסם בוואלה! ברנז'ה כי בחדשות 12 מתקשים לאתר נוסחה מתאימה לרצועה וכי בשבוע שעבר נערך פיילוט משותף של פלג עם עמליה דואק - פיילוט שכשל. כעת מחפשים אופציות לשילובים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully