וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים הספיקו: מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד פורש מתפקידו

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 14:56

מנכ"ל חדשות 13 הודיע למנכ"ל רשת 13 ויו"ר הדירקטוריון על רצונו לסיים את התפקיד. הוא נענה לבקשה לסייע במציאת מחליף וישאר בתפקידו בזמן הקרוב: "הגב שהענקתם לנו וחופש הפעולה העיתונאי המוחלט הם יוצאי דופן וראויים להערכה"

אבירם אלעד. אור דנון,
אבירם אלעד/אור דנון

בשיחה שקיים הבוקר (רביעי) אבירם אלעד עם מנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, ויו"ר הדירקטוריון נדב טופולסקי, הודיע אלעד כי החליט לסיים את תפקידו בערוץ לאחר שנתיים בתור מנכ"ל חברת החדשות. אלעד הודה למנכ"ל הערוץ וליו"ר הדירקטוריון ואמר "הגב שהענקתם לנו וחופש הפעולה העיתונאי המוחלט הם יוצאי דופן וראויים להערכה. תודה על האוזן הקשבת ושיתוף הפעולה לאורך כל הדרך. אני מבקש להודות גם לאייל דה פאו יו"ר חברת החדשות על העבודה המשותפת".

אלעד הוסיף: "תפקידה של חברת חדשות במדינה דמוקרטית הינו קריטי ואני גאה על כך שבתקופה סוערת וגועשת, גם בימים של התקפות חסרות תקדים נגדנו, הצלחנו לשמר ואף לחזק את הדי אן איי של עיתונות חופשית, מקצועית וחסרת פניות. חברת החדשות מורכבת מחבורה של אנשים ונשים מצויינים/יות בעלי עמוד שדרה עיתונאי נדיר ויכולות גבוהות. אני רוצה להודות לעובדי ועובדות החברה על השותפות והמאמץ הרב שהושקע לאורך כל התקופה האינטנסיבית הזו".

מנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, הודה לאבירם על תרומתו לחדשות 13 ואמר "אני מלא הערכה על פועלך לילות כימים למען חדשות 13, יצירתיות וניהול מופתי בשעות קשות תוך בניית תשתית ארגונית חזקה ויציבה. תודה על חברות ושותפות לדרך".

אבירם נענה לבקשת הנהלת הערוץ לסייע במציאת מחליף וישאר בתפקידו בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully