וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאי המחאה דורשים מהרשות השנייה להעניש את אבי רצון ואת "גלי ישראל"

וואלה! ברנז'ה

3.7.2023 / 19:01

מאות רופאים המשרתים במילואים הזהירו את שר הביטחון מפני המשך המהפכה השיפוטית. אבי רצון השווה בשידור בינם ובין הרופאים בגרמניה הנאצית. הרופאים לרשות השנייה: הענישו את התחנה

מאות רופאים במילואים, שמוחים כנגד המהפכה המשפטית, דורשים מהרשות השנייה להעניש את השדרן אבי רצון ואת התחנה שבה הוא משדר, "גלי ישראל", על שהשווה בינם ובין רופאים ששיתפו פעולה עם השלטונות בגרמניה הנאצית.

במכתב, שנשלח על ידי רופאים המשרתים במילואים לשר הביטחון באמצעות עורכי הדין שמייצגים אותם, ניר קהת ואורטל גר ממשרד עורכי דין ארנון, תדמור-לוי, הודיעו 300 רופאים כי ככל שהממשלה תמשיך בקידומה של הרפורמה המשפטית, לא יוכלו הם להמשיך להתנדב לשירות מילואים.

יומיים לאחר הפרסום התייחס השדרן אבי רצון למכתב במסגרת תכניתו "אבי רצון בבוקר" ברדיו "גלי ישראל" ואמר שם בין השאר: "רצינו להזכיר לכם אפרופו מכתבי הסופרים והרופאים, שהם, הרופאים והסופרים, היו הראשונים לחתום על מכתבי תמיכה בהיטלר... אותם הדברים היו עם הרופאים והסופרים של רוסיה של סטלין".

אבי רצון עיתונאי מנחה התכנית בטריבונה. אמיר לב, מערכת וואלה
אבי רצון עיתונאי מנחה התכנית בטריבונה/מערכת וואלה, אמיר לב

במכתב תלונה ששלחו הרופאים לרשות השנייה על דברי רצון הם כותבים בין השאר: "דבריו של מר רצון הם לשון הרע ומהווים הפרה של חוק הרשות השנייה ושל כללי הרשות השנייה. ההשוואה נועדה להשפילם בעיני ציבור המאזינים ולעשותם מטרה לשנאה ולבוז, לפגוע בשמם הטוב ובכבודם".

"חופש הביטוי של מר רצון ושל רדיו גלי ישראל אינו בלתי מוגבל", הם טוענים. "עיתונאים וכלי תקשורת אינם רשאים לנצל את הבמה שניתנה להם להשתלחויות פופוליסטיות, פרועות ופוגעניות בכסות של דעה אישית".

הרופאים דורשים מהרשות השנייה לפתוח בהליך בירור כנגד רצון ונגד רדיו גלי ישראל, ולהטיל על גלי ישראל קנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully