וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 21 שנה ב-RGE: המנכ"ל המשותף אור רם פורש

6.7.2023 / 14:18

רם משמש כמנכ"ל משותף מ-2017. היו"ר שי רקנאטי: "אור ימשיך ללוות בשנה הקרובה את הקבוצה בפרויקטים בהם הוא מעורב ותמיד יהיה חלק ממשפחת RGE. אני מאמין שגם בעתיד נשתף פעולה בתחומים שונים"

אור רם. יחצ,
אור רם/יחצ

אור רם, מנכ"ל משותף בקבוצת RGE, מסיים את תפקידו לאחר 21 שנים. רם, המשמש כמנכ"ל משותף בקבוצת התקשורת משנת 2017, פורש מתפקידו ומתפנה כעת לאתגרים חדשים.

קבוצת RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל שבבעלות משפחת רקנאטי, מחזיקה בערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים ולוגי וערוץ הכנסת. ב- 21 השנים האחרונות שימש רם בתפקידים מגוונים בקבוצה על שלל ערוציה. בין השאר הוביל את תחום הפיתוח העסקי של הקבוצה שהרחיבה את פעילותה בהגדלת אחזקותיה בחברות ההפקה והתוכן שוונג, SPOT ו-FRESH, זאת בנוסף להכנסת חברת קשת אחזקות כשותפה ב24.9% ממניות הקבוצה. כמו כן, בשנת 2018 זכתה הקבוצה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת לעשר שנים.

רם החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 1992,שימש לאורך השנים כמנכ"ל נגה תקשורת, מפיקת ערוצי הילדים ולוגי, תפקיד אליו מונה בשנת 2010, וקודם לכן כמשנה למנכ"ל החברה ובמשך מספר שנים גם כמפיק הראשי שלה. יחד עם אור רם מכהן ירון שגב כמנכ"ל משותף בקבוצת RGE. כעת ינהל שגב את כלל פעילות הקבוצה.

שי רקנאטי, יו"ר קבוצת RGE מסר: "אני מודה לאור רם על 21 שנים של עבודה משותפת, במסגרתן הוא הפך גם לחבר אישי. אור ימשיך ללוות בשנה הקרובה את הקבוצה בפרויקטים בהם הוא מעורב ותמיד יהיה חלק ממשפחת RGE. אני מאמין שגם בעתיד נשתף פעולה בתחומים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • rge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully