וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אנשי תקשורת יועמדו לדין בכפוף לשימוע בגין הטרדת עדת מפתח במשפט נתניהו

10.7.2023 / 18:30

הפרקליטות הודיעה לאלי ציפורי ואבי וייס כי נשקלת העמדתם לדין בגין הטרדתה של הדס קליין. לפי החשד, ציפורי פרסם ציוץ עם תמונת ביתה של קליין, יחד עם הכתובת ומספר הבית. מצידו, וייס צירף צילום מסך מאתר 144 עם פרטי כתובתה המלאים

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

הפרקליטות הודיעה הערב (שני) לאנשי התקשורת אלי ציפורי ואבי וייס כי נשקלת העמדתם לדין, בכפוף לשימוע, בגין הטרדת עוזרתו האישית של ארנון מילצ'ן המשמשת כעדת המפתח בתיק 1000 נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - הדס קליין.

לפי החשד, יומיים לאחר תחילת עדותה במסגרת תיקי האלפים, פרסם ציפורי ציוץ בחשבון הטוויטר שלו עם תמונת ביתה של קליין, יחד עם הכתובת ומספר הבית. ציפורי הודה לוייס על הציוץ.

וייס עצמו צירף צילום מסך מאתר האינטרנט של 144 עם פרטי כתובתה המלאים, בתגובה לציוץ של ציפורי, ואף פרסם באתר שלו צילום מסך של הציוץ. קליין התלוננה במשטרה נגד השניים בגין הדברים. ההחלטה להעמידם לדין התקבלה על דעת פרקליט המדינה עמית איסמן.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הדס קליין/פלאש 90, יונתן זינדל

מאז החלה להעיד במשפט נתניהו ועוד בטרם החל המשפט, קליין הייתה נתונה למתקפה חסרת תקדים, לרבות ברשתות החברתיות, מצד חלק מתומכיו של ראש הממשלה נתניהו.

בהקשר זה יצוין כי רק ביום שישי האחרון, קליין התלוננה במשטרה על איומים כלפיה וכלפי בני משפחתה. התלונה הוגשה בעקבות פוסט אנונימי ברשת חברתית שכלל מסרים מאיימים נגדה ובו נכתב שהיא "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים את ראש הממשלה".

כותב הפוסט אמר כי זה "יעלה לה בדם ולמשפחה שלה, הם לא יהיו חסינים, אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עו"ד אליעד שרגא והדס קליין בדיון תביעת לשון הרע ופגיעה בפרטיות של הדס קליין נגדו, בימ"ש מחוזי ת"א, 20 ביוני 2023. ניב אהרונסון
עו"ד אליעד שרגא והדס קליין/ניב אהרונסון

קליין פנתה לאחרונה לפרקליט המדינה, בטענה שעורכי דינו של נתניהו מאיימים עליה. קליין טענה במכתב, שעליו חתום עו"ד אליעד שרגא, כי חדד אמר בבית המשפט כי "אנחנו חושבים שהפרקליטות מנהלת את הקשר שלה עם מילצ'ן באמצעות קליין. היא עוקבת אחרי המשפט ומרעילה את מילצ'ן. הוא לא מגיע לישראל, לפי הפרסום בתקשורת, לא בגלל בעיות רפואיות אלא בגלל שמפחידים אותו - וזו קליין".

בתגובה, נכתב מטעמה של קליין כי "זהו תקדים מסוכן ובלתי ראוי, המחייב נקיטת עמדה מפורשת מצד צוות התביעה". "דבריו של חדד זכו, לתפוצה נרחבת ברשת. מובן לכול כי בהיעדר עמדה תקיפה וחד משמעית של רשויות התביעה נגד פעולות מסוג זה, קליין, שאינה אלא אדם פרטי, תמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם אחר הצפוי למסור עדותו במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully