וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיטורים ההמוניים ב-ESPN, גם הניו יורק טיימס הודיע: דסק הספורט ייסגר

11.7.2023 / 13:35

הניו יורק טיימס הודיע כי דסק הספורט ייסגר, ובמקומו העיתון הותיק יסתמך על מערכת ה"אתלטיק," אתר ספורט שהטיימס רכש ביותר מחצי מיליארד דולר לפני כשנה וחצי. דסק הספורט בטיימס נחשב לאחד המוערכים בעיתונות העולמית

הניו יורק טיימס הודיע השבוע כי דסק הספורט ייסגר, ובמקומו העיתון הותיק יסתמך על מערכת ה"אתלטיק," אתר ספורט שהטיימס רכש ביותר מחצי מיליארד דולר לפני כשנה חוצי, לסיקור היומי.

בהודעה שהטיימס העביר לעובדיו נכתב כי "בעקבות השינוי לעיתון לא יהיה עוד דסק ספורט וחברי הצוות הנוכחי יועברו לתפקידים אחרים במערכת." בנוסף נכתב כי "אין כוונה שיערכו פיטורים, והנהגת העיתון תפעל באופן אקטיבי להשמת חברי הצוות במקומות הנכונים".

ההודעה הגיעה לאחר שקרוב ל-30 עורכים וכתבים שלחו מכתב, שנחשף ביום ראשון בוושינגטון פוסט, ליו"ר העיתון ובו טענו כי מאז רכישת ה"אתלטיק" צוות דסק הספורט חש כעלה נידף ברוח. עוד צויין במכתב כי העיתון רכש את המתחרה על מאות כותביו ופעמים רבות העביר החלטות שמשפיעות על עתיד הסיקור הספורטיבי בעיתון מבלי אפילו להרים טלפון לאנשי הדסק.

שוטרים שהוצבו מחוץ למערכת הניו יורק טיימס בניו יורק בעקבות הירי במערכת עיתון במרילנד, 28 ביוני 2018. רויטרס
שוטרים שהוצבו מחוץ למערכת הניו יורק טיימס בניו יורק בעקבות הירי במערכת עיתון במרילנד, 28 ביוני 2018/רויטרס

המכתב גם מזכיר את ההיסטוריה של דסק הספורט בטיימס דוגמת סיקור האולימפידה הראשונה ב-1986, ופרסי הפוליצר שעיתונאי וכותבי הספורט בעיתון זכו בהם לצד סיקור נושאים חשובים כמו טיפול בפציעות ראש בליגת הפוטבול, שימוש בסמי מרץ במרוצי סוסים, המאסר של הכדורסלנית בריטני גריינר ברוסיה וכניסת הכסף הגדול מהמזה"ת לספורט העולמי.

השינויים במערכת הטיימס מגיעים בתקופה מורכבת בעיתונות הספורט האמריקאית. רק בחודש שעבר האתלטיק שחרר כ 20 מכותביו, ואילו בערוץ ESPN שבבעלות דיסני נפרדו גם ממעל 20 מגישים, פרשנים ואנשי צוות כולל שמות גדולים כמו פרשני הכדורסל המאמן לשעבר ג'ף ואן גנדי והשחקן לשעבר ג'יילן רוז, וגם שדרנית הקווים הוותיקה סוזי קולבר שעבדה ברשת קרוב ל-30 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully