וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הוציא צו הרחקה למפגינים נגד נציג הבעלים של ערוץ 14

וואלה! ברנז'ה

12.7.2023 / 17:19

בית משפט השלום בכפר סבא הוציא צווי הרחקה לסגן ראש העיר רמת השרון ולמפגינים נוספים שהפגינו כנגד רכבו של נציג הבעלים של ערוץ 14 בו שהה בנו בן השלוש. עורך דינו: "הזכות להפגין אינה זכות בלתי מוגבלת". צפו בתיעוד

הפגנה מול נציג בעלי ערוץ 14/צילום גולשים
ההפגנה מול ביתם של בעלי ערוץ 14 וכן מול נציג הבעלים הנה התפתחות של השבועות האחרונים בהם הוחלט בארגוני המחאה לפעול גם נגד הערוץ - המשמש כצינור מרכזי להעברת המסרים של נתניהו בכלל - ובנושא ההפיכה המשטרית בפרט

בית המשפט השלום בכפר סבא, הוציא הבוקר (רביעי) צווי הרחקה לסגן ראש העיר רמת השרון ולמפגינים נוספים שהפגינו מול רכבו של נציג הבעלים של ערוץ 14 נתנאל סימן טוב, בו שהה בנו בן השלוש.

הצו ניתן במעמד צד אחד בלבד שביקש עורך דינו של סימן טוב, עדי כרמלי, בגין "הטרדה מאיימת" כנגד ארבעה מפגינים שתקפו ביום שישי האחרון את רכבו של סימן טוב ומשפחתו ושזוהו באמצעות הרשתות החברתיות.

לפי התלונה שהוגשה במשטרה, המפגינים הפרו את כללי רשיון ההפגנה, חסמו את רכבו, הפנו איומים כלפי משפחתו וגרמו לחרדות אצל קטינים ששהו ברכב.

צו ההרחקה, שניתן לרדיוס של 500 מטרים מביתו ומכל מקום בו הוא או בני משפחתו נמצאים, הוא הלכה למעשה מניעת השתתפותם של המפגינים בהפגנה המתוכננת ביום שישי, וזאת במטרה "למנוע אלימות חוזרת מצדם כלפי קטינים".

בין המפגינים שלהם הוצא צו ההרחקה, נמנה גם סגן ראש העיר רמת השרון דני אדמסקי.

כתב ערוץ 14 הותקף בהפגנה בתל אביב/צילום גולשים

עוה"ד כרמלי: "בית המשפט דיבר בקול ברור וקבע שהזכות להפגין אינה זכות בלתי מוגבלת. בוודאי לא כשהיא נעשית בניגוד לחוקים אחרים בחוק הפלילי ובניגוד לכללים שניתנו ברשיון ההפגנה. זכותו של אזרח אחד, או מימושה של זכות זו, לא יכול שתהא פגיעה אנושה בזכויות בסיסיות ולגיטמיות של אזרח אחר. צו ההרחקה הינו שלב ראשון בסדרת פעולות שאנו עתידים לנקוט, שתכליתן מתחילה באבטחת שלומם וגופם של מרשי ומשפחתו, והמשכן בדרישה שכל מי שעבר על החוק יועמד לדין".

ההפגנה מול ביתו של בעלי ערוץ 14 יצחק ומיכאל בהרצליה פיתוח וכן מול נציג הבעלים הנה התפתחות של השבועות האחרונים בהם הוחלט בארגוני המחאה לפעול גם נגד הערוץ - המשמש כצינור מרכזי להעברת המסרים של נתניהו בכלל - ובנושא ההפיכה המשטרית בפרט.

המחאה נגד ההפיכה המשטרית בדמות יום השיבושים אתמול גבתה מחיר גם מעיתונאים המסקרים אותה: צלם הארץ, רמי שלוש, הותקף במהלך סיקור ההפגנה בחיפה. שלוש סיפר שהזדהה כעיתונאי ולמרות זאת שוטרים ריתקו אותו באלימות לקרקע ועיכבו אותו למשך זמן מה.

בנוסף, צלם ידיעות אחרונות גיל נחושתן נעצר ונאזק באלימות על ידי משטרת חיפה. הוא הובא לתחנה ומטופל על ידי עורכי דין.

מאוחר יותר, כך לפי ערוץ 14, מספר מפגינים חיבלו במצלמה של צלם הערוץ שנמצא יחד עם הכתב עתי שלו, גנבו חלק מהציוד ונמלטו מהמקום. בערוץ מסרו כי תוגש תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully