וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העורך הבכיר צעק "בושה" לסמוטריץ', עכשיו הגיעה הדרישה להשעותו

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:20

סמי פרץ צעק לעבר השר סמוטריץ' בעת שסיקר את ההצבעה הדרמטית בכנסת כעיתונאי דה-מרקר, ובזמן שהתבקש על ידי גל"צ להגיש תוכנית מיוחדת מהכנסת. כעת יצטרך ממלא מקום המפקד דני זקן, הנחשב למינוי מאחוריו עומדת הממשלה, להתייחס לדרישה להשעותו

בצלאל סמוטריץ' בהפגנת תמיכה במהפכה המשפטית, תל אביב. 23 ביולי 2023. תקומה, אתר רשמי
בצלאל סמוטריץ' בהפגנת תמיכה במהפכה המשפטית, תל אביב. 23 ביולי 2023/אתר רשמי, תקומה
אלא שהעובדות הן אחרות: פרץ סיקר בירושלים את המחאה וההצבעה בכנסת כעיתונאי דה מרקר ובזמן ששהה שם התבקש על ידי גל"צ להגיש תוכנית מיוחדת מהכנסת. בנוסף, הקריאה לסמוטריץ לא היתה בשידור

המקארתיזם כבר כאן: ארגון הימין "בצלמו" פנה לגלי צה"ל בדרישה להשעות את עורך דה מרקר לשעבר (וכיום כתב ופרשן כתב בכיר בעיתון) סמי פרץ, שקרא לעבר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' "בושה", זאת לאחר ביטול עילת הסבירות בכנסת. בארגון טוענים: "הכתב צעק על שר האוצר וביזה את הכנסת".

ב"בצלמו" (המגדיר עצמו כ"ארגון זכויות האדם") פנו במכתב לממלא מקום הזמני של גלי צה''ל (במכתב הפנייה הוא מוגדר כמפקד), דני זקן בבקשה להשעות את פרץ. במכתב שנשלח על ידי מנכ"ל הארגון שי גליק, נכתב: "לא ייתכן שכתב בגלי צה''ל ישתמש בכובעו ככתב לפגוע בשרים במשכן הכנסת ולחרוג מסמכותו. אני קורא לכם להשעותו באופן מידי עד להתנצלות ברורה ופומבית".

גליק הוסיף: "אין כל ספק שאף כתב ימני בגלי צה"ל לא היה מעז לצעוק לעבר אף ח"כ ערבי קיצוני כולל איימן עודה או אחמד טיבי, אבל לעומת זאת לכתבים מהשמאל מותר הכל. אסור שתהיה איפה ואיפה, אנחנו דורשים ממפקד גלי צה"ל להשעות באופן מידי את הכתב הצועק".

אלא שהעובדות הן אחרות: פרץ סיקר בירושלים את המחאה וההצבעה בכנסת כעיתונאי דה מרקר ובזמן ששהה שם התבקש על ידי גל"צ להגיש תוכנית מיוחדת מהכנסת. בנוסף, הקריאה לסמוטריץ לא היתה בשידור. למעשה, פרץ עצמו צייץ על כך מיד אחרי האירוע.

מגלי צה"ל טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully